Olisin kiitollinen, jos voisitte jakaa kuvia/neuvoja siitä, miten olette liittäneet terassikaton kulmaan mahdollisimman tyylikkäästi.
Aion itse kiinnittää sisäisen kantavan palkin katon lippaan saadakseni järkevän kattokaltevuuden. Mielestäni se on myös tyylikkäin vaihtoehto.
Mutta sitten tuo pienempi kattolippa, jonka kanssa kamppailen. Katso kuva sinisellä nuolella.
Rakennatko puutavarasta vai onko kyseessä valmis paketti? Millainen katto tulee?
Se tulee olemaan valmis willab kennolevykatolla. Ajattelen itse, että liimapuupalkin yläreuna kattoristikoille tulee käytännössä seuraamaan räystästä. Joten helpoin tapa on ehkä saada liitos siististi peltoitettu todellisen peltisepän toimesta?
Valitettavasti en löydä lisää kuvia muista kulmista. Löysin tämän, jossa on kiinnitetty levy. Arvelen, että levy työntyy jalkalevyn alle. Valkoinen levy sinun osalta voisi olla tyylikkäintä. Mietin etureunan rakoa, joka on ympäröity. Siihen haluaisi saada ratkaisun, joka ei päästäisi sade, lumi tai linnut sisään.
Hei,
Kirjoitit toisessa ketjussani, mutta vastaan täällä. 😉
Näin me ratkaisimme sen, katson jos voin saada muutaman muun kuvan kun pääsen kotiin.
Yksinkertaisesti sanottuna annoin terassirungon mennä räystään alle, sen jälkeen otin pois paneelin räystäästä ja laitoin liimapuupalkit, jotka kiinnitin katon päätyihin. Toisen liimapuupalkin kiinnitin terassin kattopalkkeihin ja toinen toimii talon päätynä. Laitoin peltiä liimapuupalkin ja terassin katon siirtymäkohtaan. Ei suurempia ongelmia 6 vuoden jälkeen, ainoa olisi, että katolta tulee välillä hiukan roskaa. Asumme koivumetsässä ja luulen, että se on siitepölyä, joka puhaltaa aluskermin alle ja alas räystäälle, lopulta se löytää tiensä terassille. Laitan mukaan muutaman kuvan, joita minulla oli puhelimessani ja yritin kuvata paintilla. t.
Hei,
Kirjoitit toisessa keskustelussani, mutta vastaan täällä. 😉
Näin ratkaisimme sen, katson jos voin saada muutamia muita kuvia kun pääsen kotiin.
Yksinkertaisesti kuvattuna annoin terassihuoneen rungon kulkea räystään alle, sen jälkeen otin pois paneelit räystäästä ja asetin liimapuupalkit, jotka kiinnitin kattoristikoiden päätyihin. Toinen liimapuupalkkiin kiinnitin terassihuoneen kattopalkit ja toinen toimii talolle vastapäätynä. Asetin pellit liimapuupalkin ja terassihuoneen katon väliseen liitokseen. Ei suurempia ongelmia 6 vuoden jälkeen nyt, ainut on että katolta tulee välillä roskaa. Asumme koivumetsässä ja luulen, että se on siitepölyä, joka puhaltaa aluskatteen alle ja alas räystäälle, lopulta se löytää tiensä terassihuoneeseen. Liitän mukaan muutamia kuvia, jotka minulla oli puhelimessani, ja yritin havainnollistaa paintissa. [kuva]t.[kuva][kuva][kuva][kuva]
Paljon kiitoksia! Luulen, että siitä minkä aion rakentaa, tulee melkein täysin identtinen sinun kanssasi.
Näyttää siltä, että olet rakentanut alustaa nostaaksesi lattian korkeuden terassihuoneessa samalle tasolle kuin talossa? Minä tein niin myös, mutta betonilaatalla.
Kuinka ratkaisit tiivistyksen katon kaltevuudessa, jossa on kennolevyä?
Oliko se riittävän korkean liimapuupalkin kanssa, jotta saadaan tasapainotettua korkeusero alusta loppuun?
Aion rakentaa noin 4 asteen kattokulmalla, ja terassihuoneeni syvyys on noin 5,5 m, joten palkin tulisi silloin olla 400-450 mm korkea, mikä on haastavaa.
Miltä se näyttää sisäpuolelta?
Paljon kiitoksia! Luulen, että se, mitä aion rakentaa, on melkein täysin identtinen sinun kanssasi.
Näyttää siltä, että olet rakentanut terassin saadaksesi lattiatason oleskelutilassa samalle tasolle talon sisällä olevan kanssa? Niin olen tehnyt myös, mutta betonilaatan avulla.
Miten ratkaisit aukon/tiivistyksen kanavamuovin kattokulmassa?
Oliko se riittävän korkealla liimapuupalkilla, jolla saatiin korkeusero kiinni alusta loppuun?
Aion rakentaa noin 4 asteen katon kulmalla ja oleskelutilani syvyys on noin 5,5m, joten siinä tapauksessa tarvittaisiin 400-450mm korkea palkki, mikä on haastavaa.
Miltä se näyttää sisältäpäin?
Ostin rungon willabgardenista, joka oli yhdelle seinälle, sain siitä yhden ylimääräisen palkin jota käytin tähän tarkoitukseen. Oleskelutila on 5,7 x 4,1m. Mikä tulee olemaan kattokorkeus pitkällä sivulla, joka on 5,5 metriä leveä?
Ostin willabgardenilta rungon, joka oli yhdelle seinälle, joten minulla oli ylimääräinen palkki, jota käytin siihen tarkoitukseen. Terassi on 5,7 x 4,1m. Mikä on kattokorkeutesi pitkällä sivulla, jonka leveys on 5,5 metriä?
Kuvat sisältä ja suorituksesta tulevat!
[kuva]
Kirjoittamani leveys tarkoitti oikeastaan syvyyttä, ja se on 5046mm (ei 5,5). Oletan, että tarkoitat etureunan pitkää sivua? Se on suunnilleen sama kuin sinun. Lasiosat 2000mm + kantopalkki.
Paljon kiitoksia! Luulen, että mitä aion rakentaa on melkein täysin identtinen sinun kanssa.
Näyttää siltä, että olet rakentanut terassin saadaksesi lattiantason talvipuutarhassa samaksi kuin talossa? Näin olen tehnyt myös, mutta betonilaatalla.
Miten ratkaisit vedeneristyksen katon kallistuksessa kanalplastilla?
Oliko se riittävän korkea liimapuupalkki alussa ja lopussa olevien korkeuserojen kattamiseksi?
Aion rakentaa noin 4 asteen kattokulmalla ja talvipuutarhani syvyys on noin 5,5m, joten palkin täytyisi olla 400-450mm korkea, mikä on vaativa.
Miltä se näyttää sisäpuolelta?
Tässä tulee sitten hieman kuvia. Kannattaa huomioida, että voi tulla vetoa räystäältä, joten älä unohda tiivistää siellä jos et halua vetoa.
Anteeksi, että se on niin likainen, olen puhdistamassa kattoa.
Ostin willabgardenista karmin, joka oli tarkoitettu yhdelle seinälle, sain silloin ylimääräisen palkin, jota käytin siihen tarkoitukseen. Uterummet on 5,7 x 4,1m. Mikä tulee olemaan kattokorkeus pitkällä sivulla, jonka leveys on 5,5 metriä?
Sisäkuvia ja toteutuksen kuvia tulossa!
[kuva]
Minkä katon asetit, joka kestää niin matalan kaltevuuden?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.