Hei, asun pienessä mökissä, jossa on lasiovet. Yksi ruuduista meni rikki, joten isäni sai idean laittaa eristettä, jota hänellä oli ylimääräisenä. Hän ei kuitenkaan muista, mistä se on peräisin. Mielestänne, näyttääkö tämä asbestieristeeltä?
 
  • Lasinen ovi, jossa on rikki mennyt ruutu. Ruutu on täytetty vaalealla eristeellä. Ovi on punaista seinää vasten.
  • Eristemateriaalia ja valkoista puuta näkyy lähikuvassa.
  • Valkoisten puurimojen välistä näkyy erilaista eristysmateriaalia, mahdollisesti mineraalivillaa, jota kysytään asbestiksi.
MultiMan
Miksi luulet niin?

Sen tyyppistä eristystä ei ole koskaan ollut asbestin kanssa, niin pitkälle kuin tiedän. Näyttää tavalliselta kivivillalta, esimerkiksi Rockwoolilta kotipaikkakunnaltani, Hässleholmista.
 
  • Tykkään
Lintto1 ja 3 muuta
  • Laddar…
Ei näytä ollenkaan asbestilta, ei edes lähellä.
 
ok. kiitos. en tiedä mitään rakennusmateriaaleista, halusin vain olla varma. kun googlasin asbestos insulation, sain samanlaisia kuvia, siksi olin mietteliäs.
 
MultiMan
Voitko antaa meille ne URL:er? Kuulostaa oudolta.
 
P
A Albin Johansson3 sanoi:
Hei, asun pienessä mökissä, jossa on lasiovet. Yksi ruuduista meni rikki, joten isäni keksi laittaa ylimääräistä eristystä, joka hänellä oli. Hän ei kuitenkaan muista, mistä se tulee. Luulevatko te, että tämä näyttää asbestieristykseltä?
100% Kivivillaa, kuten muut ovat jo huomauttaneet!
 
  • Tykkään
mikethebik
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.