Olen ostanut itselleni kasan Tak-Ess, joka nyt makaa olohuoneen lattialla. Mutta levyt pitäisi saada kattoon, miten minun pitäisi tehdä? Viimeksi kiinnitin lyhyillä lastulevyruuveilla, mutta mietin, toimisiko se pienellä naulapyssylläni; sellainen pikku hassu kapistus T-naulapäillä kahden millimetrin kokoluokassa. Uskotteko, että se toimii vai onko se arpapeliä?

Se oli naulapyssy.
Valmistaja suosittelee dyckert-yhdellä 1,7X35 150mm välein. Minun ovat 1,25X30 ja asetin ne 50-100 mm välein 22 mm pontattuun puuhun. Käytimme noin 2500 naulaa, mikä antaisi keskimäärin noin 90 grammaa per naula. Aluksi olin hieman epäileväinen siitä, pitäisikö se varmasti vai ei. Mutta kun yritin irrottaa asennettua levyä, jonka onnistuin vahingoittamaan, tajusin, että tämä tulee kestämään erinomaisesti.
Voiko ketjun sulkea nyt? Ei oikea aika massa vastauksille siitä, että pieni dyckert on täysin kelvoton ja katto tulee putoamaan vuoden päästä :D

pysyykö katto ?
:)

Jep! Nyt kun kysyit, niin tassuttelin itse asiassa ulos olohuoneeseen ja tunnustelin vähän kattoa. Ja kyllä, levyt ovat kiinni yhtä tukevasti kuin kun laitoin ne paikoilleen. :thumbup:

• Tykkään
Mr.Blom
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.