Mikä on paras, naulata vai ruuvata yhteen parveke painekyllästetystä puusta? Eräs puuseppä sanoi, ettei sillä ole väliä paitsi että ruuvit ovat kalliimpia, onko hän oikeassa?
 
Luultavasti ruuvaisin.
 
kantavat palkit voit yhtä hyvin naulata (ne pitää vain kiinnittää kantavaan linjaan), kaidepylväät & vastaavat kannattaa kiinnittää läpivievällä vaunupultilla tai vastaavalla mitä tulee terassilautoihin, niin useimmat ruuvaavat tänä päivänä, mutta naulaaminen toimii myös hyvin.
 
Itse käyttäisin myös ruuveja, koska silloin purkaminen on helpompaa eikä puuta tarvitse vahingoittaa, jos se joskus on tarpeen.
 
Grabberin uusi ruostumaton terassiruuvi oli aivan erinomaisen hyvä, minun täytyy myöntää.

Mutta oikeastaan minä naulaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.