Aion kiinnittää helmipaneelia (120mm) kattoon ja harkitsen naulapyssyn vuokraamista. Aion maalata paneelin, mutta mietin, jääkö naulapyssystä (Senco Finish Pro 35) niin näkyviä merkkejä, että ne täytyy tasoittaa pakkelilla?
Jos jättäisin pyssyn väliin ja käyttäisin vasaraa ja nauloja näkyvästi, täytyykö silloin käyttää naulanpontinta ja tasoittaa pakkelilla?

Olen aiemmin kiinnittänyt helmipaneelikattoa mutta silloin 95mm ja naulasin huomaamattomasti ponttiin, mutta minulla oli ongelmia halkeamisen kanssa, joten ajattelin tällä kertaa naulata näkyvästi.

Jos naulaa näkyvästi, käytetäänkö kaksi naulaa jokaisessa koolauksessa?

S
siihen jää "hål" paneeliin. suunnilleen kuin spikenshuvud.
voit kokeilla clips.
ja kaksi i spik jokaisessa säännössä toimii.
kuinka ohut oli vanha paneeli?

Se oli varmaan 12mm, jos en erehdy. Tämä reikä, joka tulee, ei riitä vain maalilla peittämään? Oletan, että reiän syvyys vaihtelee myös sen mukaan, kuinka kovaa puuta naula löytää. Miten te olette tehneet, jotka olette käyttäneet naulapyssyä sisäpaneeliin?
Clips voisivat ehkä olla jotain, täytyy vähän katsoa sitä.

Puuseppämme käyttää clips-kiinnikkeitä. Se on vähän enemmän askartelua, mutta ei tule näkyviä kiinnityksiä.

Lisäksi paneelin halkeamisen riski katoaa.

Se voi olla vaikeaa säätää dyckertpistoolia niin, ettei naula mene läpi, kun naulaa piiloon. Olin naulannut piiloon vasaralla ja dornilla, se vie merkityksettömästi enemmän aikaa kuin clipsien kanssa puuhaaminen, mutta silloin kun olin tekemässä, clipsit olivat aika kalliita, mutta se on ehkä muuttunut.

Jos sinulla on ongelmia halkeamisen kanssa, se voi johtua siitä, että naula on liian terävä, tai se on liian paksu, joitakin halkeamia saat kuitenkin odottaa.

Olen asentanut clips kiinnikkeet niihin kattoihin, jotka on uudistettu. Se käy melko nopeasti, kun on oppinut tekniikan, ja edut, kuten aiemmin mainittiin.

Naulattu "helmeen" ilman halkeamia (tavallisella vasaralla).

• Ikkunan karmit asennettuna siististi ilman halkeamia, taustalla leikkikenttä.
wanegardh sanoi:
Naulattu "helmessä" ilman halkeamia (tavallisella vasaralla).
Oletko laittanut naulan laaksoon aivan helmen viereen?

Tomas J sanoi:
Oletko lyönyt naulan laaksoon aivan helmen viereen?
Ei, helmen toiselle puolelle.
Muuten naula ei peity.
Käytin dyckert 35x1,7.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.