Aion asentaa hattuhyllyn kipsiseinään. Minun TÄYTYY asentaa hylly koolauksiin, jotka ovat 60 cc välein.
MUTTA etäisyys hyllyn ruuvinrei’istä on 72,2 cm.
Miten ratkaisen tämän, haluan juuri tämän hattuhyllyn.
Täytyy lisätä, että olen melko amatööri tällaisissa asioissa :o

On olemassa kaksi järkevää vaihtoehtoa.
1. Kiinnitä toinen puoli sääntöön ja toinen puoli Molly-tulpalla.
2. Asenna höylätty lankku vaakasuoraan oikeasta puulajista/väristä seinälle. Kiinnitä tämä lankku kahteen sääntöön, sitten kiinnität hattuhyllyn lankkuun!

Minun täytyy kiinnittää se reglarna, muuten seinä ei pysy (on minun itseään kaikkitietäväksi nimittänyt avopuolisoni sanonut :p)
Tuo horisontaalinen lankku voisi olla hyvä idea!:thumbup:

Sekä hattuhylly uudessa talossamme että vanhassa ovat kiinnitetty metallexpanderilla (mollyplugi), eikä koskaan ole ollut pienintäkään ongelmaa. Hattuhyllyt on kiinnitetty neljällä kiinnityksellä ja ovat noin 1m leveitä.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60099791/

Vaakasuora lauta on yksi ratkaisu, mutta pystysuorat tuet hattuhyllyssä kantavat suurimman osan painosta. Kaikkien hattuhyllyn ja seinän välistä kosketuspintaa on oltava alustaa vasten.

Viimeksi muokattu:
Kiinnitimme meidän yhdelle puolelle regeliin ja toiselle puolelle mollyllä. Se pysyy edelleen paikoillaan, vaikka olemme kuormittaneet sitä kunnolla talvella takeilla ja muilla raskailla talvivaatteilla. Arvelisin, että ensimmäisenä meidän tapauksessa hajoaa itse hattuhylly eikä seinä.

Aha, ehkä se täytyy kiinnittää YHTEEN sääntöön ja molly toiseen päähän.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.