1 937 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Naulaamista ristikoihin (valmistalo)
Elektroniikkahullu
· 2 457 viestiä
minun kattoristikot 1 1/2 valmispaketitalossani eivät ole juuri samassa tasossa...
Kun asennan sisäkaton ruoteita, miten tasoittaisitte epätasaisuudet kattoristikoiden välillä? (Minulla on lisäksi myös kattolyhty...
Kun asennan sisäkaton ruoteita, miten tasoittaisitte epätasaisuudet kattoristikoiden välillä? (Minulla on lisäksi myös kattolyhty...
En ole ajatellut sitä, mutta eikö kaikkien kattotuolien pitäisi olla mallina toisilleen, muuten ne näyttävät olevan käyriä alas- tai ylöspäin. Jos tuolit istuvat vähän liian kaukana toisella puolella ja toinen toiseen suuntaan, niin etteivät ne keskity tarkasti yläosaan, voi tulla poikkeamia. Silloin on jotain, mikä ei minun silmiini sovi, mutta voin olla väärässä.
Elektroniikkahullu
· 2 457 viestiä
Jos olisi itse rakentanut hökötyksen, niin ehkäpä. Nyt ero on melko huomattava, 6-7 mm joidenkin tuolien välillä.R rävlyan sanoi:Eikö kaikkien kattotuolien pitäisi vastata toisiaan, muuten ne näyttävät kieroilta alaspäin tai ylöspäin. Jos tuolit ovat hieman liian kaukana toisella puolella ja toiset toisinpäin, eivätkä asetu tarkasti keskelle ylös, voi tulla poikkeamia. Silloin on jotain, mikä minun silmissäni ei täsmää, mutta voin olla väärässä
Ehkäpä sitä ei huomaa lopulta? Tukijaloissa on vähän sama juttu, siellä ei uskalla kaivaa esiin vatupassia ja mitata :/
Jäsen
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 viestiä
6-7mm ei näy katossa.
Jos ei sahaa rimoja itse tänään, niin ne voivat erota muutaman millimetrin sinne tänne, muuten jos katossa on suuria vaihteluita, kiristän rimoja palkkeihin, mittaan epätasaisuudet, ruuivaan rimoja alemmas, laitan väliin masoniittia ja kiinnitän takaisin....
Elektroniikkahullu
· 2 457 viestiä
Mahtavia vinkkejä pojat. Otetaan ilolla vastaan. Aion ruiskuttaa ulos shims sitten Mao 
Klikkaa tästä vastataksesi