8 165 lukukertaa ·
6 vastausta
8k lukukertaa
6 vastausta
Narina portaat
Meillä on vuonna 1979 rakennettu mäntyportaikko, joka narisee melkoisesti, kun kävelemme siinä.
Olen huomannut, että narina tulee askelmien ja vangstycken välistä, ja tämä koskee kaikkia askelmia! (ei siis vangstycken ja seinän välistä)
Voiko narina johtua askelmien ja vangstycken välillä olevasta liimasta tai vain liitoksista yleisesti?
Onko kenelläkään vinkkejä, miten voisi vähentää narinaa?
Olen huomannut, että narina tulee askelmien ja vangstycken välistä, ja tämä koskee kaikkia askelmia! (ei siis vangstycken ja seinän välistä)
Voiko narina johtua askelmien ja vangstycken välillä olevasta liimasta tai vain liitoksista yleisesti?
Onko kenelläkään vinkkejä, miten voisi vähentää narinaa?
Uskon, ettei portaikko koskaan lopeta narisemista. Olen ajatellut, että silikonisprayn suihkuttaminen voisi olla ratkaisu. Kuitenkaan en ole lainkaan varma tuloksesta. Minulla itselläni on 40-luvulta peräisin olevat portaat, jotka ovat myös melko äänekkäät. Ehkä voisi kokeilla yhtä askelmaa.
Hanki ruisku neulalla, täytä PU-liimalla, poraa pieniä reikiä vaunun ja askelman väliin ja ruiskuta sisään laajenevaa liimaa. Voisiko tämä olla ratkaisu ehkä ??
Staffan
Staffan
Hei, jos sinulla on portaikko, jossa on puulista askelmien alla lastenturvallisuuden vuoksi, ja se on kiinni ruuvilla, kokeile löysätä ruuvia muutaman kierroksen verran, sillä joskus juuri se lista narisee.
Klikkaa tästä vastataksesi