T
Koska ostin juuri Paslode IM90ci:n, joka voi ampua nailscrew, harkitsen niiden käyttöä tavallisen naulan sijaan. Ne ovat kuitenkin paljon kalliimpia.

Nauloilla on taipumus "ryömiä ulos" ajan myötä. Välttyykö tältä nailscrew:n avulla? Millaisia kokemuksia teillä on?

Olen ajatellut rakentaa varaston puutavarasta ja pohdin, ovatko nailscrew:t ylimääräisten rahojen arvoisia verrattuna nauhanauloihin?

T
Ei kukaan, joka on käyttänyt nailscrew ja voi antaa vähän ideoita?

Rickard.
T Ejmelie sanoi:
Kukahan on käyttänyt nailscrew ja voi antaa vähän feedbackia?
En ole käyttänyt, enkä ole myöskään nähnyt niitä muilla. Nopean googlauksen perusteella etu näyttää olevan selvä, se että niitä voi ruuvata sisään ja ulos uudelleen.

Jos valitset oikeanlaisen naulan ja koon, naulat EIVÄT irtoa, eivätkä tee niin lankanails ja eivätkä runkonaulat.

En ole huomannut, että ammuttu naula olisi taipuvainen ryömimään ulos samalla tavalla. Ne ovat yleensä kastettu sulaliimaan, joka aktivoituu kitkan kautta kun ne ammutaan sisään. Varmista vain, että ne ovat rengaspintaisia, eivätkä sileitä.

Kehikon kohdalla on kuitenkin yleensä helpompaa ruuvata, varsinkin jos rakentaa yksin.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Kuten jo kirjoitettu, naula ei irtoa. Olen rakentanut 78m2 kokoisen autotallin, pienen allastalon sekä kiinnittänyt osan paneelista, ja jos naulalla on jotain mihin tarttua, se pysyy kiinni. Olen käyttänyt Essven nauloja 99%.

Onko nailscrew tarkoitettu terassille ja vastaaville? :thinking:

T
Ok! Sitten tuntuu turhalta ostaa nailscrew kun se toimii yhtä hyvin maskinspik (y)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.