Heippa,

Meillä on talon yhteydessä noin 20 neliömetrin laajennus, jossa on erillinen sisäänkäynti. Tämän haluan muuttaa toiseksi makuuhuoneeksi.
Olen myös ajatellut vaihtaa oven terassioven, ja avata seinät tavallisen sisäoven asentamista varten.
Seinät ovat rappausta ja patteri on olemassa ja toimii todella hyvin.

Hyvä tietää: laajennus on seinän vieressä kodinhoitohuoneen kanssa. Kodinhoitohuone taas muuttuu isommaksi keittiöksi, koska keittiön ja kodinhoitohuoneen välillä on vain yksi seinä, ja se seinä puretaan.

Mitä mieltä olette? Tarvitsenko tehdä jotain seinille, kun siitä tulee makuuhuoneemme? Mitä minun pitäisi huomioida? Ajattelen myös kylmyyttä, kosteutta, mukavuutta yleisesti... jne.

Toivottavasti ymmärrätte kuvaukseni :)

Terveisin
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.