Hei, olen asentamassa puuhellaa Husqvarna 727. Se tulee muurattuna lecaharkkoalustalle, josta tulee noin 20 cm lecaharkkoa jokaiselle sivulle ja hellan taakse. Alle tulee puuluukku. Olen muurannut KC C laastilla ja aion rapata samalla (tosin KC C hienolla). Pitäisikö minun käyttää pohjustuslaastia A ja rappausverkkoa ennen rappausta vai tarttuuko se kuitenkin? Voiko lämpötilan/muodonmuutokset vaikuttaa verkon ja A-pohjustuslaastin käyttöön? Suunnittelen laittavani 10 mm rappausta.
/Fredrik\

Claes Sörmland
Verkko ja A-laasti sisätiloissa tuntuu liioitellulta. Perinteisesti on käytetty kalkkilaastia suoraan sisätiloissa. 50-luvulta lähtien vastaavaa C-laastia. Lisäksi A-laasti on jäykempää ja sillä on vähemmän kykyä liikkua ilman halkeilemista. (Mutta ulkona se on hyvä, koska se on vedenpitävä.)

Viimeksi muokattu:
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
Verkko ja A-laasti sisätiloissa tuntuvat olevan liioittelua. Perinteisesti on käytetty kalkkilaastia suoraan sisätiloissa. 50-luvulta lähtien vastaava C-laasti. Lisäksi A-laasti on jäykempää ja sillä on vähemmän kykyä liikkua halkeamatta. (Mutta ulkona se on hyvä, koska se on vedenpitävä.)

Kiitos, sitten käytän laastia suoraan päälle
Ystävällisin terveisin Fredrik

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.