Hei minulla on pieni ongelma kotipihalla, olemme sisustaneet kanalan vanhassa pajassa, joka sijaitsee rinteessä, ja valitettavasti vettä valuu melko paljon sisäseinältä. Tämä vesi kastelee kaiken purun kanalassa.
Kuvassa 1 olen yrittänyt näyttää kuinka vesi virtaa sisään sinisiä nuolia pitkin:
Tietysti voisi tuoda kaivinkoneen ja tehdä kunnollisen salaojituksen ulkopuolelta! mutta yrittäessäni tehdä siitä hieman yksinkertaisempaa ja halvempaa ajattelin yrittää elää veden kanssa mutta yrittää ohjata sen pois kanalasta.
Uskotteko, että voisin muurata pienen tukimuurin kuten kuvassa 2:
Siinä tapauksessa, millä minun pitäisi muurata, tiili? ja kuinka voin varmistaa, että se on riittävän tiivis, jotta vesi ehtii valita toisen reitin? Lattia on betonia.
Valuuko se seinän viertä muurien alle koko matkalta
Jos ymmärrän sinua oikein, vettä pääsee sisään erityisesti sisäseinän keskikohtaan, mutta koko yläplatå kastuu ja sitten se valuu edelleen alemmalle lattialle, jossa meillä on purua,
Onko luonnoksessasi alamäki oikealle, uskon, että se on mahdollista muurata ylös harjanne tavallisella tiilellä, ehkä muutama ruuvi alas betoniin tiilien väliin, jotta se ei siirry, ja maalaa paksu kerros asfalttimassaa sen päälle ja ulos puoliväliin muuria kohti, betonin ja tiilen tulisi olla kuivaa silloin, ja yritä saada kansi päälle, jotta siitä tulee kuin tunneli, ei se ole mitään esteettistä siinä. Sinun täytyy miettiä vähän, miten voit tehdä sen
Miksi et vain asentaisi sisätilan lattiaa kanalaan ja antaisi veden virrata sen alla?
Eli sileä lankkulattia, joka on asetettu joidenkin muovisten tulpien päälle.
Jos vesi sitten virtaa siellä alla, kanat voivat hyvin siitä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.