Hei!

Tarvitsee muurata oven aukko umpeen, mutta olen epävarma minkä tyyppisiä muurihakkeja ja muurauslaastia pitäisi käyttää.

Kyseessä on jonkinlainen ontto tiili, joka on täytetty sahanpurulla eristeenä. Mittaavat noin 49x25cm. Seinä on noin 25cm paksu. Luulen, että kyseessä on sellainen tiili, jonka löysin pihalta. Liitän vähän kuvia.

Mikä tämän tyyppinen on nimeltään? Voinko vain ostaa Leca-tiiliä ja käyttää sitä? Kyseessä on lämmitetty autotalli.

Onko jollakulla vinkkejä miten edetä?
 
  • Seinä, joka on tehty betonilohkoista, joissa on vaakasuorat saumat ja betonin karkeus näkyvissä.
  • Ihanteellinen L-muotoinen rakennuslohko, joka on asetettu soralle ja ruoholle ulkona. Se toimii eristeenä täytetyn sahanpurun avulla.
J
Se näyttää olevan betoniharkko, se muurataan parhaiten muurauslaastilla B tai vaihtoehtoisesti A laastilla.. Kun muurataan umpeen aukot, täytyy saada sisään vahvistus, jonka poraat olemassa olevan seinän sivuihin ensimmäisessä kerroksessa sekä joka toisessa jatkuvasti, kun muurataan ylöspäin..

https://www.betonggjuteriet.se/produkter/betongvaror/betonghalsten/
 
J Jansson69 sanoi:
Näyttää olevan betoniharkko, se muurataan parhaiten muurauslaastilla B tai vaihtoehtoisesti A-laastilla..
Kun muuraat aukon umpeen, sinun tulee saada sisään raudoitus, jonka poraat olemassa olevan seinän reunoihin ensimmäisessä kerroksessa ja joka toisessa kerroksessa, kun muuraat ylöspäin..

[linkki]
Se on varmaankin oikein. Toimiiko lecaharkon + raudoituksen käyttö vai tarvitsenko betoniharkkoa?
 
J
P PixelSE sanoi:
Se pitää paikkansa. Toimiiko se leka-blockien + raudoituksen kanssa vai pitääkö minun hankkia betoni-håltelat?
Se luultavasti onnistuu, onko sinulla ulkokuvia?
 
  • Vihreä, kulunut puuovi valkoisella tiiliseinällä, jossa näkyy osittain maalaamaton ovi ja betonilattia.
J
P PixelSE sanoi:
Huono kuva, mutta tältä se näyttää. Ajattelin, jos voisi käyttää tällaisia ​​blokkeja: [linkki]
Kyllä, voit käyttää Leca, mutta on hyvä, jos laastarit ulkopuolelta.
 
  • Tykkään
PixelSE
  • Laddar…
J Jansson69 sanoi:
Kyllä, voit käyttää Lecaa, mutta on hyvä, jos rappaat ulkopuolelta..
Kiitos, sitten käytän sitä. Millainen rappaus sopii parhaiten?
 
J
P PixelSE sanoi:
Kiitos, sitten teen niin. Mikäntyyppinen rappaus sopii?
Voit ostaa muuraus- ja rappauslaastia B, jolloin voit käyttää sitä sekä muuraukseen että rappaukseen.

https://www.bauhaus.se/mur-putsbruk-b-20kg-combimix

Jos haluaa tehdä oikein oppikirjan mukaisesti, niin seinä pitää pohjustaa pohjustuslaastilla A, joka levitetään ennen rappausta..

https://www.bauhaus.se/grundning-a-combimix-20kg

Voit tietenkin valita Finjan tai Weberin, mikäli paikallisella jälleenmyyjälläsi on niitä, koska heillä on samankaltaisia tuotteita..
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.