Hei kaikki muurare!
Ajattelin muurata autotallin Lecablockista, joiden koko on 19x19x59. Ajatuksena on muuraus ullakolle, kun meillä on se asuinrakennuksessa. Ajattelin pientä kaunista portaikkoa, jossa on kaksi askelta. Tuleeko katosrakenteen suhteen ottaa jotain erityistä huomioon? Olen yrittänyt etsiä Internetistä ohjeita, mutta en löydä mitään.
Onko foorumilla ketään, joka voisi kuvailla kuinka se tehdään tai suositella jotakin lukemista?