Minulla on muurattu iso grilli, jonka haluaisin muuttaa pizzauuniksi. Se on liian korkea, joten olen ajatellut laittaa lekaharkkorivin pohjalle ja tulenkestävät kivet, joilla polttaa tulta. Savupiippu on liian suuri pohjasta. Haluaisin rakentaa sen yläosan umpeen ja tehdä pienemmän aukon, jotta voin ohjata tulen niin, että se virtaa pizzan päällä. Miten tämä on helpointa tehdä, muuraamalla vai jollakin levy materiaalilla?
Miten saada kiinnitys sivuille, jos muuraisi?

paros paros sanoi:
Minulla on iso muurattu grilli, jonka haluan muuttaa pizzauuniksi.
Se on liian korkea, joten ajattelin laittaa rivin lekaharkkoja pohjalle ja tulenkestävää kiveä, johon voi sytyttää tulen. Savupiippu on liian leveä alhaalta. Haluaisin rakentaa yläosan uusiksi ja tehdä pienemmän aukon, jotta voin ohjata tulen virtaamaan pizzan yläpuolella. Kuinka tämän voi tehdä helpoiten, muuraamalla vai jollakin levy materiaalilla?
Kuinka saa tukea sivuille, jos pitäisi muurata?

• Tiilihormin sisäpuoli, täynnä nokea ja likaa. Valo paistaa ylhäältä aukosta, joka näkyy kuvan keskikohdan ylälaidassa.
  • Tiilinen nuotion uuni, jossa on selkeästi näkyvät tiilet ja nokikerros.
  • Ulkokeittiön tiilinen puu-uuni, jossa metallinen grillausritilä ja tuhkaa uunin sisällä, ympärillä puupanelointi ja sivulla metallitanko.
Purimme vanhan grillin, admin voi mielellään poistaa tämän ketjun.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.