2 572 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
muu materiaali kuin kipsi seinälle?
mitä materiaaleja voisi käyttää seinissä kipsilevyjen sijasta? mielestäni kipsi on arvotonta kun on raskaita tavaroita joita pitää kiinnittää seiniin. yhdessä huoneessa on tavallisia lastulevyjä, mutta niiden saumoissa on halkeamia, joten tapetit ovat haljenneet. aion joka tapauksessa remontoida useita huoneita, joten olen utelias mitä voisi käyttää? Ystävä sanoi, että voisi käyttää lattialastulevyjä..noh mitä minä tiedän?
Voit oikeastaan heittää mitä tahansa (periaatteessa) seinälle. Vanhat talot ovat usein täynnä lankkuseiniä. Helppo ripustaa asioita, palaa myös hyvin.
Kuten Roary huomauttaa, lastulevy kipsillä on hyvä kompromissi. Helppo kiinnittää asioita, paloturvallisempi, helppo korjata, jos siihen tulee reikä, ja vältyt tapetin halkeilulta, jos talo nyt ei asetu kunnolla.
Itse en pidä tapetista, joten talossani maali maalataan seinään, ei liimata.
Kuten Roary huomauttaa, lastulevy kipsillä on hyvä kompromissi. Helppo kiinnittää asioita, paloturvallisempi, helppo korjata, jos siihen tulee reikä, ja vältyt tapetin halkeilulta, jos talo nyt ei asetu kunnolla.
Itse en pidä tapetista, joten talossani maali maalataan seinään, ei liimata.
Ensin lastulevy (tavallinen toimii erinomaisesti, lattialastulevy on kalliimpi ja lisäksi ylimääräistä työtä) sitten kipsi on voittaja minun näkemykseni mukaan. Tietysti maksaa hieman ekstraa, mutta sitten on hienot, tukevat seinät eikä tarvitse ajatella Mollyplugg:ia ja muita masentavia ilmiöitä kun haluaa ripustaa jotain seinille.
Paul-Staffanstorp
Remontoija
· Skåne
· 8 989 viestiä
Paul-Staffanstorp
Remontoija
- Skåne
- 8 989 viestiä
Henkilökohtaisesti olisin valinnut OSB-levyn kipsin taakse, koska se on vakaampi puulevy kuin lastulevy.
Paras vaihtoehto, jos kukkaro olisi kestänyt, olisi ollut vanerilevyt OSB:n sijaan, mutta ne ovat huomattavasti kalliimpia.
Kuitenkin kipsi on ainoa oikea pintamateriaali.
Paras vaihtoehto, jos kukkaro olisi kestänyt, olisi ollut vanerilevyt OSB:n sijaan, mutta ne ovat huomattavasti kalliimpia.
Kuitenkin kipsi on ainoa oikea pintamateriaali.
Klikkaa tästä vastataksesi