Minun täytyy säätää muutamia säleitä terassin alla ja ajattelin käyttää muovia, josta leikkuulaudat on tehty. Tietääkö kukaan, mistä voisi ostaa levyjä, jotta voin sahata suikaleita? Tarvitsen paksuutta 12 mm ja 7-8 mm tai ehkä jollain on muita vinkkejä!?
 
maah maah sanoi:
Käytän yleensä näitä:
[linkki]

Vaihtoehtoisesti osta leikkuulauta IKEA:sta ja sahaa sopivia paloja :)
Ne nuo tuntuvat hieman liian "sekavat" ja leikkuulauta ei valitettavasti ole vaihtoehto myöskään, koska niitä tarvitaan paljon, mutta kiitos vinkistä. Onko jollain muulla ehdotuksia tai vinkkejä mistä saa ostettua muovia?
 
Kiitos vinkeistä, mutta ne ovat liian ohuita ja kun minun pitää laittaa 3,5 m pitkä säännön, siitä tulee monta palaa.... siksi haluaisin mieluummin muovilevyn, jotta voin sahata suikaleita.
 
P ptlf sanoi:
Kiitos vinkeistä, mutta ne ovat liian ohuita ja kun minun pitää laittaa sääntö, joka on 3,5 m pitkä, siitä tulee paljon paloja.... siksi haluaisin mieluummin muovilevyn, josta voin sahata kaistaleita.
Tarvitsetko todella koko säännön alle?
Voitko liittää kuvan?
 
Teollisuudessa käytetään muovilevyjä eri paksuuksilla. Etsi liukumuovia tai kulutusmuovia, niin sinun pitäisi löytää toimittaja.

(Mutta eikö olisi helpompaa kohdistaa koolaukset ruuvaamalla uusi koolaus viereen?)
/M
 
Tästä se näyttää, se nojautuu seinään päin sen sijaan, että siitä poispäin, joten minun pitäisi laittaa kaikki koolaukset paitsi uloin ja se, joka on lähinnä seinää, joten ajattelin muovisuikaleita Terassi, jossa puinen lattia, harja nojaa punaista seinää vasten. Lattia kallistuu seinää kohti, ja suunnitellaan muovikaistojen käyttöä.
 
P ptlf sanoi:
Tältä se näyttää, se nojaa seinää vasten sen sijaan, että olisi siitä pois, joten minun pitäisi lisätä kaikki koolaukset paitsi uloin ja lähinnä seinää oleva, joten ajattelin muovisuikaleita[kuva]
Eikö ole helpompaa nostaa koolauksia? Sitten tarvitset vain yhden/kaksi kiilaa kunkin palkkisukan (tai minkä päällä koolaukset makaavat) alle.
 
Miksi et vain halkaise impad-regeln ja käytä sitä etäisyytenä? Vai onko jokin syy, miksi käytetään muovisia etäisyyksiä?
 
M MatCan sanoi:
Eikö olisi helpompaa nostaa reglarna? Silloin tarvitset vain yhden/kaksi kiilaa jokaisen palkkikengän (tai minkä nyt reglarna lepäävät) alle
Se sisempi on kiinnitetty seinään ja oli vähän vaikea löytää tarpeeksi kiinnitettävää siihen, joten siksi en halua irrottaa ja nostaa sitä; siihen voi mennä halkaisemalla ja rakentamalla päälle, mutta muissa tarvitaan niin vähän, että en ainakaan pysty haljentamaan niin ohutta.
 
D daugaard sanoi:
Miksi et vain sahaa yhtä impad regel ja käytävä sitä välikappaleena? Vai onko jokin syy sekoittaa mukaan plastdistanser?
Katso mitä vastasin Matcan. Ajattelin että olisi helppoa löytää plast mutta ei ollutkaan.
 
Halkaise yksi kaistale ja aseta se sisimpään sääntöön ja nosta muita :)

En tiedä kuinka ohueksi et voi halkaista, mutta siinä on hyvä syy hankkia vähän uusia työkaluja niin saat sen tehtyä ;)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.