Hei!

Olen porannut 13 mm reiän asentaakseni molly-tulpan, mutta huomasin, että se ei ole tyhjää tilaa, vaan puuta, luultavasti kovalevyä. Ajattelin käyttää kaksoismollyja, mutta voiko tulla ongelmia, jos tulpan kiinnityksessä ei ole "tyhjää tilaa" 26 mm jälkeen? Tämän hyllyn kuorma tulee olemaan enintään noin 3 kg.

Tämä tapahtuu väliseinässä, joka on rakennettu vuonna 71, ja tavoitteena on asentaa stringhylly. Reikä tarvitsee tehdä juuri tähän kohtaan, pitäisikö minun kitata reikä ja kiinnittää vain ruuvilla?

Kiitollinen avusta :)

Peter

• Seinässä näkyy porattu 13 mm reikä, jonka ympärillä on hieman maalia; reiän sisältä näkyy puinen sisus, oletettavasti masoniittilevy.
  • Seinä, jossa 13 mm porattu reikä ja ovenkarmi läheisyydessä; tarkoitus asentaa stringhylly massoniittilevyn taakse.
Ja, et voi asentaa Molly:a sinne. Kitkaa ja käytä tavallista ruuvia, joka ulottuu puuhun asti.
Kokeile kuitenkin ensin jo nyt ruuvilla nähdäksesi, onko masonitin takana puuta, muuten se ei pidä.

Suurkiitokset RB. Se voi olla sääntö, johon olen törmännyt, huomaan, koska se näyttää enemmän puulta kuin massonitilta. Kokeilen ruuveja ja katson.

• Tykkään
ricebridge
  • Laddar…
Poraa läpi se reikä, joka sinulla on, ja mittaa sitten seinän paksuus, sinunhan pitää kuitenkin tasoittaa se.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.