jawen sanoi:
Avendere:

Jos vakavissasi ajattelet, että 70-luvun spikad/skruvad enkelgips 60cc runkorakenne oli hyvä, et ole vakavissasi. Nämä seinät ovat Suomessa historian huonoimmin rakennettuja, koko seinä tärisee pienestäkin iskusta ja kylpyhuoneissa on vain asennettava kaksoiskipsi tai purettava ja tiivistettävä.

Vaikka olisit kiinnittänyt 3000 molly-seinään, se ei tarkoita, että 60cc yksikipsi on hyvä rakenne.

Ystävällisin terveisin, Jawen
Missä viestissäni sanotaan, että rakenne oli hyvä?

laina:
--------------------
kuitenkin ne ovat naulattuja... 70-luvun tollon toimesta, joten levyt ovat hajalla paikoittain.. mutta se on toinen asia.. =)
---------------------

Lähdin siitä, että käyttämäni termi "klantarsel" kertoi etten MIELTÄNYT rakennetta hyväksi. Itse olen asentanut kaksoiskipsiä niihin seiniin, joita olen purkanut. Joten en tiedä, olenko epävarma... miksi sillä olisi mitään tekemistä aiheen kanssa, mihin viittasin oli se, että olen asentanut MOLLY yksikipsiin ja se on kestänyt hyvin, että levyt oli naulattu c/c60 (mitä en myöskään kirjoittanut) ei liity mitenkään mollyn kestävyyskysymykseen yksikipsissä? Jos levyä ei ole kiinnitetty kunnolla, se ei ole kovin ilmeisestä syystä ratkaisu mollylla... Mutta edellyttäen, että levy on kunnolla kiinnitetty (minun yksikipsiseinät on rakenne c/c40, tai väljästi c/c30 alkuperäinen) niin levy kestää yllättävän hyvin myös yksikipsinä, vaikka sitä ei kannata suositella, mutta et voi purkaa koko taloa, koska he eivät tienneet paremmin 70-luvulla?

Ystävällisin terveisin: Marcus

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.