Hei! Olen laittamassa ylös tehosteseinää Moelvensin Sjöbod-paneelilla. Ongelma on, että yksi lauta kahdeksasta on vaurioitunut, eli hävikki on jo 12 % ennen kuin olen edes alkanut. Tämä tuotteessa, joka on "prima" ja maksaa yli 600kr/m2. Onko niin, että vain minä olen ollut epäonninen, vai onko jollakulla muulla samankaltaisia kokemuksia?

Joo!
Ostimme noin 50m2 Trend Fas valmiiksi maalattua valkoista.
Avasimme useita paketteja ja laatu oli huono ja jos muistan oikein, meillä oli 30-40% jotka eivät olleet kunnollisia.
Päädyimme reklamoimaan kaiken. Rakennustavaraliike ei viitsinyt noutaa niitä ja lopulta lajittelimme ne, jotka olivat kunnossa, täydensimme toisilla paketeilla ja asensimme ne. Paljon lisätyötä siis!

Ok, mielenkiintoista. Sittenhän "kassa-prosentti" 12 on askel eteenpäin verrattuna sinun 30-40 prosenttiin. Hyvä tietää seuraavaa kertaa varten kun ostan. Minun on vain neuvoteltava itselleni ylilukumäärä tai alhaisempi hinta, joka kompensoi. Valitettavasti me kuluttajat ryhmänä joudumme maksamaan juhlasta (laatuongelmista) sekä työllä, ajalla että rahalla.

Ostin kaksi pakettia Sjöbod Lavasta aikaisemmin keväällä, pystyin käyttämään kaikki laudat

Ja asensin koko katon 80 neliömetriä keväällä ilman ongelmia. Bauhausin varastosta oli joitakin paneelilautoja, jotka olivat kulmista vaurioituneet, joten se ei johtunut tuotteesta. Luulen, että ne, jotka ostin, ovat nimeltään SLÄT vitgrundade tai jotain vastaavaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.