Hei!
Vaimoni ja minä olemme äskettäin hankkineet Mockfjärd Elementhus Utblick-1 (1½-kerrosta maanvaraisella laatalla) vuodelta 1975, ja olen ymmärtänyt ja huomannut, että se ei ole kuten muut talot... Talon mukana tulleessa kansiossa ei ole tietoa, miltä näyttää alakerran sisäkaton yläpuolella, etsin parhaillaan paikkaa, jonne laittaa koukkuja kattovalaistusta varten. Olohuoneen toisessa osassa löysin onneksi ensimmäisellä yrittämällä jotain, mihin kiinnittää kristallikruunun koukun, mutta toisessa osassa en ole onnistunut ja haluaisin välttää poraamista (1½ mm pora, jotta reiät eivät olisi liian suuria) kunnes löydän jotain sopivaa. Tähän asti löytämäni vaikuttavat olevan kipsilevyjä, mahdollisesti jopa kaksinkertaisia.
Tietääkö joku täällä, miltä todennäköisesti näyttää kipsilevyjen yläpuolella? Löydänkö jossain puuta ja jos kyllä, niin missä? Olen etsinyt foorumeilta ja googlannut, mutta en ole vielä löytänyt mitään.
Ystävällisin terveisin, Sven

Löysin piirustuksen toisesta paikasta talosta ja luulen, että löydän sieltä vastauksia. Laitan tähän kuvan siitä - ehkä se voi olla avuksi muille?

• Rakennuksen arkkitehtoninen piirustus, joka sisältää mittoja ja rakenteellisia yksityiskohtia, mahdollisesti apuna rakennushankkeille.
Chr3
Mikä oli vastaus? Löysitkö jotain hyvää kiinnitettävää?

• Tykkään
sawallen
  • Laddar…
Chr3 Chr3 sanoi:
Mikä oli vastaus? Keksitkö jotain hyvää johon kiinnittää?
Etsin=porasin pienellä poralla melko suurella alueella (plafondit, jotka halusin asentaa, ovat melko suuria), mutta en löytänyt mitään siellä, missä kohtuudella olisi pitänyt olla jotain muuta kuin vain kipsilevyä, joten laitoin expanderskruv (Molly) lampun koukulla sen sijaan.
Olisi hyvä tietää, miten ja mistä odotetaan löytävänsä puuta kipsin takana (yläpuolella), kuitenkin, ja piirustus ei antanut vihjeitä.

Chr3
S sawallen sanoi:
Etsin=porasin pienellä poralla melko suurella alueella (plafondit, jotka halusin asentaa, ovat aika suuria), mutta en löytänyt mitään sieltä, missä olisi kohtuudella pitänyt olla enemmän kuin vain kipsilevyjä, joten asensin laajennusruuvin (Molly) lamppukoukulla sen sijaan.
Olisi kuitenkin hyvä tietää, miten ja mistä kipsilevyn takana (yläpuolella) odotetaan löytyvän puuta, ja piirustus ei antanut vihjeitä.
ok, tulkitsin sinua niin, että olisit löytänyt mustapippuri piirustuksen, mutta näin ei siis ollut.

Chr3 Chr3 sanoi:
ok, ymmärsin sinut niin että olisit löytänyt svartpeppar piirustuksen, mutta niin ei siis ollutkaan.
Svartpeppar?

Chr3
S sawallen sanoi:
Svartpeppar?
:rofl: “vastaus”! Ei muuta.. ”..löydetty vastaus piirustuksesta”

• Tykkään
sawallen
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.