Moelven suositteli 115*450 1 kpl sellaista alussa kantavana! Loput 56*270, mutta korkeudella 450 mm se rakentaa niin paljon korkeudessa, sitä ei haluta. Joten siksi ehkä parempi kuten sinulla 3 kpl 315 sijaan. Minulla on plåtväggar, ei paljon kiinnittää pilareihin. Mutta ajattelin juuri kuten kirjoitat kiinnittää teräspalkkeihin kaikissa 4 välitasanteen kulmassa.

Oletko ostanut oman av egenlonal myös?

Jep, se on oma tila.. Kiinnitin pylväät seinään 4 ruuvilla jokaiseen pylvääseen. Niin on myös eräs puusepänfirma tehnyt samanlaiseen tilaan.

3 pylvästä jokaisella pitkällä sivulla ja 3 kpl 115x315 nojaavat niihin.

Katso muutamia huonoja kuvia, jotka liitän mukaan.

• Kattoon kiinnitetyt puiset portaat ja valaisimet työtilassa, jossa on seinään kiinnitetyt pylväät. Pimeä ulkokuva.
  • Puinen kattorakenne, jossa näkyy valaisinpaneeli, tukipylväitä ja vesiputkia. Kuva on otettu sisätiloista heikossa valaistuksessa.
Kiitos kaikesta tiedosta ja kuvista, arvostan sitä.

S Sylalbin sanoi:
Kiitos kaikista tiedoista ja kuvista, arvostan sitä
Olen seurannut keskusteluasi mielenkiinnolla. Olen hankkimassa autotallin, jonka leveys on 6 metriä, ja suunnittelen välipohjaa, joka on 6x6 metriä, ja vapaa korkeus on 4,5 metriä. Mikä korkeus teillä on? Mietin teräspalkkia liimapuupilarin sijaan, otan mielelläni vastaan mielipiteitä.

B Bondläpp sanoi:
Olen seurannut keskusteluanne mielenkiinnolla. Olen hankkimassa autotallia, jonka leveys on 6 metriä, suunnittelen 6x6 metrin mezanine-kerrosta ja vapaata korkeutta 4,5 metriä. Mikä on teidän korkeus? Mietin teräspalkkia liimalevyn sijasta pilareiksi, otan mielelläni vastaan mielipiteitä.
Hei!

Minulla on 2,7 metriä vapaakorkeutta. En uskalla sanoa, miten käy 4,5 metrin vapaakorkeuden ja liimapuupilareiden kanssa. Pitäisi toimia 115x115 pilareilla, jos ne kiinnitetään kunnolla seinään.
Mutta en voi luvata mitään :D

G
Herätän ketjun henkiin taas, @Sylalbin, miten rakensitte lopulta?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.