Hei.
Viistokatto kohtaa suoran katon ja mietin, miten siirtymästä saa siistin? Kyseessä on allmogelister 70mm. Vinon katon ja suoran katon välinen liitoskohta, jossa on kiinnitetty puisia allmogelistoja; näkyvissä myös kaapeleita.
Käsi osoittaa puista kattolistaa vinossa katon kulmassa. Alempana on sähköjohtoja kytkentärasioissa.

Sitten minulla on toinen paikka, jossa lista pitää "lopettaa", sen yläpuolelle tulee lista; miten teet päätöksen ja ideoita, kuinka reiän saa täytettyä siististi?

Snedtak ja suora katto yhdistyvät, näkymässä puinen allmogelista, joka tarvitsee siistin ratkaisun päättymiseen ja saumattoman siirtymän. Allmogelista 70mm asetetaan vinon ja suoran katon kulmaan. Näkyvissä on rako ja käsistä pidetään listaa paikoillaan.

Kiitos etukäteen.

Minulla on jotain samanlaista portaissa huomaan. He ratkaisivat sen tällä tavalla:
Yläosassa puupaneeli, alla kukkatapetoitu seinä, kulmayksityiskohta näyttää paneelin liitoksen seinään.
Ei ihan sama, mutta se on ulkokulma, jotta se sopii seinään siististi.

• Tykkään
m2h
  • Laddar…
S
Aivan, gerar päätöksen kuten kuva.

VidarH VidarH sanoi:
Minulla on jotain vastaavaa portaikossa huomaan. He ratkaisivat sen tällä tavalla:
[kuva]
Ei täysin sama, mutta se on ulkokulma, jotta se menee seinään siististi.
Kiitos kuvasta, se auttoi paljon! Sen pitäisi onnistua. Seuraava ongelma, jonka näen nyt, on miten saada siirtymä toisesta listasta ylhäällä sulautumaan kauniisti.. viila ja sauma? :crysmile:

Puun kulmalista katossa, jossa on nuoli osoittamassa liitospistettä, korostaa tarvetta sileälle siirtymälle ja viimeistelylle.

S
Täytyykö sinulla olla lista pystysuorassa osassa?

S sinuslinus sanoi:
Täytyykö sinulla olla lista pystysuoralla osalla?
Kyllä se oli ajateltu niin, voi kyllä olla vaikeaa saada koottua?

Jätä huomiotta pystysuora lista (siis se seisova) ja lopeta jiiri-ulkonurkalla, joka "menee sisään" seinään tai koristera blokilla.

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.