Aion rakentaa kaapin tänne.
Tässä on nykyinen suunnitelma:
Käytän platsa-järjestelmää, joten kaapit ovat 180 korkeita, 60 syviä, aion asettaa ne kehyksen päälle. Sitten minulla on yläkaapit, jotka minun täytyy leikata vinokaton vuoksi, joka alkaa 191 cm:stä (lattiasta kattolistaan). Koska on vinokatto kaappien takana, aion leikata yläkaappien yläosan ja lisätä peitelistän vakauden vuoksi ja jotta se näyttäisi hieman ylellisemmältä.
1. Kuinka kiinnitän kehyksen alapuolelle? Tarvitsenko edes kiinnittää sitä? Esimerkiksi lattiaan/seinään...
2. Tarvitseeko minun poistaa lattialistat ja kattolista vaatekaapin takaa? Jos kyllä, niin miten? Ja jos ei, miten toimin listojen kanssa?
3. Tiedän, että platsa on epävakaa jo alusta alkaen, mutta lisäksi niiden leikkaaminen avaa tämän ontelon pahvin, kuinka kiinnitän ne kunnolla kattoon/seinään? Pieni osa ulkona tulee olemaan leikkaamaton, voinko asentaa jonkin metallikiinnikkeen?
4. Kuinka teen listojen kanssa kaapin ulkopuolella sitten? Sekä yleisesti, jotta saan sen integroidun ihanan tunteen, mutta myös katon suhteen, jossa on epätasaiset laudat?
Onko muita vinkkejä ja ajatuksia? Tämä on minun kaikkein ensimmäinen rakennusprojektini ja haluan loistaa miehelleni ja isälleni 🤓