Hei! Olen rakentelemassa terassia ja aion kiinnittää säännön taloon. Näytti siltä, että perustus oli tehty lecaharkoista ja kokeilemani laajenevat pultit eivät toimineet kovin hyvin. Onko olemassa jotain muuta hyvää tapaa kiinnittää sääntö paikalleen? Ehkä jokin hyvä julkisivun tulppa? Sääntö on 45 mm, joten tarvitsisin varmaankin hieman yli 100 mm ruuvin ja tulpan.

Rakennusalustan puinen lankku kiinnitettynä seinään, maaperä näkyvissä.
 
Okei, kiitos vinkistä! Pitää ostaa kotiin muutama sellainen ja katsoa, kestävätkö ne :)
 
Nykyään on varmaan hyviä leca-ruuveja tarjolla. En ole itse käyttänyt, mutta kannattaa ehkä tarkistaa.
 
  • Tykkään
RoBo
  • Laddar…
Lecaskruvi istuu kuin kallio!
 
  • Tykkään
Nils82
  • Laddar…
Biltemas kemiallinen ankkuri toimii varmasti myös, jos ruuvit eivät toimisi, mutta lecaskruuvi toimii varmasti
 
Laitoin 8m kantavan palkin perustukseen viime keväänä, se oli leca. Kokeilin ensin julkisivutulppia, mutta en ollut täysin tyytyväinen.. 140mm leca-ruuvi toimi paremmin, jokainen ruuvi kiristyi uskomattoman hyvin!
 
  • Tykkään
Nils82
  • Laddar…
Ajoin hiltisillä. Ne vetivät todella hyvin.
 
  • Tykkään
tonymoork
  • Laddar…
Fischer julkisivutulppa 135 mm toimii
 
Testasin niitä lecablockissani, eivät vetäneet mitään :/
 
Ne, jotka minä kysyin tai ne, joista andy78 vinkkasi?
 
Lexaskruvi on ehdottomasti paras sovellukseen, kunhan ei kiristä liikaa. Fasadplugg toimii, jos valitsee laatumallin ja poraa oikean kokoisen reiän. Kuvat rakennusmaxista muistuttavat enemmän spikpluggia ulkonäöltään.
 
ClasseClas
ESSVE kevytbetoniruuvia olen käyttänyt hyvällä menestyksellä. Esi-porauksia ei tarvita, mahdollisesti säännön päissä. Sitten on tärkeää lopettaa kiristäminen, kun ruuvi on pohjassa. Jos jatkaa, kiinnitys vaurioituu.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.