4 493 lukukertaa ·
9 vastausta
4k lukukertaa
9 vastausta
Miten kantaa kotiin 100 kg:n takkakasetti??
Onko olemassa apuvälineitä jotta saisi sellaisen kappaleen autoon ja autosta mökkiin ja tiilestä muuratun takan aukkoon? Miten te teitte?
Se vaikuttaa todella raskaalta ja on lisäksi kompaktin kokoinen, joten siitä voi olla vaikea saada otetta, ehkä? Kyseessä on Keddy 102.
Se on siis ostos Blocketista.
Se vaikuttaa todella raskaalta ja on lisäksi kompaktin kokoinen, joten siitä voi olla vaikea saada otetta, ehkä? Kyseessä on Keddy 102.
Se on siis ostos Blocketista.
Viimeksi muokattu:
Meitä oli kaksi miestä ja yksi pumppu"trapphjul".
Luukku ja osa sisäpuolen levyistä minun (ei keddy) oli mahdollista irrottaa, joten se oli hieman helpompi saada sisälle uuniin.
Mutta 100 kg ei pitäisi olla ongelma kahden normaalikuntoisen henkilön kantaa.
Jos haluaa tehdä sen helpommaksi, voi käyttää myös nostovaljaita apuna.
Luukku ja osa sisäpuolen levyistä minun (ei keddy) oli mahdollista irrottaa, joten se oli hieman helpompi saada sisälle uuniin.
Mutta 100 kg ei pitäisi olla ongelma kahden normaalikuntoisen henkilön kantaa.
Jos haluaa tehdä sen helpommaksi, voi käyttää myös nostovaljaita apuna.
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 936 viestiä
Oletko jo ostanut sen? Muutenhan on saatavilla Keddy 1002 tai 2002, jotka jaetaan kolmeen osaan, juuri jotta ne olisivat helpompia kantaa...Fröken Hjälplös sanoi:
Kaksi normaalivahvaa henkilöä ja nokkakärryt ratkaisevat sen muuten...
HUOM: Seuraavat ovat arvauksia, en ole itse muuttanut tällaista. (Kuitenkin muita raskaampia esineitä.)
On todennäköisesti helpompaa peräkärryllä tai lavalla kuin tavallisella autolla.
Jos se on pahvilaatikossa, siinä pitäisi olla jonkinlainen kantokahva. Jos olette kaksi henkilöä, on "vain" 50 kiloa per henkilö, raskasta mutta mahdollista.
Maan päällä siirtämiseen on nokkakärryt hyvä. Jotta saisi sen autoon, yrittäisin nostaa sen. Jos se tulee paikasta, jossa on lastauslaituri, voi vain peruuttaa lähelle ja työntää yli.
Jos olet yksin ja haluat saada sen autoon, hankkisin tarpeeksi pitkät laudat laittaakseni ne rampiksi autoon, kiinnittäisin kuormahihnat tai vinssin autoon ja vetäisin sen autoon. Sama prosessi saadessa sen pois, mutta silloin sinun on myös ajateltava, että laudat haluavat liukua pois autosta ja pudota maahan, joten se on estettävä jotenkin. (Ehkä kaivaa päät maahan niin, että se pysähtyy siihen.)
Kun laitat sen uuniin, asettaisin laudat tai vastaavat (mieluiten kuormalavat) eteen, jotka päättyvät samalle tasolle mihin se pitäisi mennä, ja yrittäisin nostaa sen ensin niiden päälle, sitten vain työntää!
On todennäköisesti helpompaa peräkärryllä tai lavalla kuin tavallisella autolla.
Jos se on pahvilaatikossa, siinä pitäisi olla jonkinlainen kantokahva. Jos olette kaksi henkilöä, on "vain" 50 kiloa per henkilö, raskasta mutta mahdollista.
Maan päällä siirtämiseen on nokkakärryt hyvä. Jotta saisi sen autoon, yrittäisin nostaa sen. Jos se tulee paikasta, jossa on lastauslaituri, voi vain peruuttaa lähelle ja työntää yli.
Jos olet yksin ja haluat saada sen autoon, hankkisin tarpeeksi pitkät laudat laittaakseni ne rampiksi autoon, kiinnittäisin kuormahihnat tai vinssin autoon ja vetäisin sen autoon. Sama prosessi saadessa sen pois, mutta silloin sinun on myös ajateltava, että laudat haluavat liukua pois autosta ja pudota maahan, joten se on estettävä jotenkin. (Ehkä kaivaa päät maahan niin, että se pysähtyy siihen.)
Kun laitat sen uuniin, asettaisin laudat tai vastaavat (mieluiten kuormalavat) eteen, jotka päättyvät samalle tasolle mihin se pitäisi mennä, ja yrittäisin nostaa sen ensin niiden päälle, sitten vain työntää!
En tiedä miltä juuri se malli näyttää, mutta minun Contura i7 painoi myös 100 kg. Ulkokuoren/lämpösuojan voi yleensä poistaa, samoin osan sisäosista. Jäljelle jää ehkä 80-85 kg, mikä pitäisi pystyä ottamaan itse.
Paras vastaus
Grundstött
· Halland
· 28 345 viestiä
Jos sinulla on sellaista viehätysvoimaa kuin avatarisi viittaa, tulemme isolla joukolla!Fröken Hjälplös sanoi:
Minä tuon auton + peräkärryn + nokkakärryn.
Muutama muu helposti hurmattu kovanaama tuo lihaksensa.
Sinä itse huolehdit iloisista huudoista ja yhdestä pilsneristä, kun kaikki on valmista
Milloin meidän pitäisi tulla
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Meillä onhan baxarsekten foorumilla, ei ongelmaa.
Protte
Protte
Kiitos Haha, se kuulostaa mahtavalta!! Minulla on myös puuhella, joka pitäisi saada sisään keittiön ovesta. Voimmeko ottaa kaiken kerralla?? Se pitää noutaa Varbergista ja toimittaa Trollhättaniin. Voi olla vähän hankalaa saada mukaan koko porukkaa. Makaan ja googlailen vinssiä nyt. Mietin, miten se kiinnitetään peräkärryyn ja onko "kulmalla" merkitystä (onko se vaakasuorassa tai pystysuorassa). Löysin yhden Biltemasta hintaan 239kr....KnockOnWood sanoi:
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi