1 832 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Mitä tehdä kellarin katolle?
Yhdessä kellarihuoneistamme kattopinta näyttää kuvalta. Valitettavasti se ei ole tiivis vaan päästää irti pieniä kiviä. Huone on tarkoitus käyttää kuntosalina eri koneilla, joten haluan mielellään säilyttää mahdollisimman paljon kattokorkeutta.
Mitä tekisitte katolle saadaksenne sen siistiksi ja tiiviiksi? Sisäkatto on siisti mutta vie tilaa. Kipsiä? Olen rappannut seinät, mutta en ole todellakaan mikään ammattilainen. Olen ymmärtänyt, että katto on vaikeampi.
Apua ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Mitä tekisitte katolle saadaksenne sen siistiksi ja tiiviiksi? Sisäkatto on siisti mutta vie tilaa. Kipsiä? Olen rappannut seinät, mutta en ole todellakaan mikään ammattilainen. Olen ymmärtänyt, että katto on vaikeampi.
Apua ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan.
Minkälaista rappausta suosittelet? Kuulin joltakulta, että kipsilaasti on helpompi työstää? Onko katon rappaaminen hankalaa vai voiko amatööri hoitaa sen?H HSP sanoi:
Kellarin seinissä ei ole käytetty kipsilaastia, vaan hengittävää rappausta.
Kipsilaasti on, kuten kirjoitat, helppo työstää. Katossa ei pitäisi olla kosteusrasitusta, joten sen pitäisi toimia.
En ole kuitenkaan koskaan rapannut kattoa, joten en voi antaa vinkkejä menetelmistä ym. Seiniä olen rappanut useita sekä perinteisellä rappauksella että kipsilaastilla. Kokemukseni mukaan kipsilaasti on anteeksiantavampi ja pysyy hyvin kiinni, mikä on etu, kun on kokematon.
En ole kuitenkaan koskaan rapannut kattoa, joten en voi antaa vinkkejä menetelmistä ym. Seiniä olen rappanut useita sekä perinteisellä rappauksella että kipsilaastilla. Kokemukseni mukaan kipsilaasti on anteeksiantavampi ja pysyy hyvin kiinni, mikä on etu, kun on kokematon.
Klikkaa tästä vastataksesi




