Hei

Aion valaa hieman kellarilattiaa ensi viikolla, ja silloin tulee betonikuorma-auto, joka tarvitsee tyhjentää jäänteen, kun valu on suoritettu.

Tietojen mukaan se on noin 3-500 litraa. Onko hyviä vinkkejä, mitä niistä voisi tehdä?

Tarvitsetko pienen laatta puutarhassa tai jotain sellaista?
Perustukset portinpylväitä varten?
Pylväitä johonkin muuhun, mitä aiot rakentaa?
Onko joku naapuri, joka tarvitsee jotain?

3-500 litraa betonia on aika iso möykky! Pyydä heitä tekemään useita klönttejä ja laita raudoitustangot niihin, jotta voitte nostaa niitä, jos ette löydä tapaa käyttää betonia.

/pinebar

Olen jo aloittanut ajattelutyön.

Minulla on portintolppa, jonka ajattelin valaa myöhemmin kesällä - on aika rakentaa muotti :)

Täytyy varmaan ostaa pari isoa valusankoa Silvanista ja tehdä poijukiviä, jotka voin heittää myyntiin Blocketissa...

Mietin myös pienen "rampin" rakentamista autotallin pihan reunalle. Mutta silloin katu- ja kiinteistövirasto taitaa tulla hulluksi.

Lisävinkkejä otetaan vastaan.

pinebar sanoi:
Tarvitsetko pienen laatta puutarhaan tai vastaavaa?
Fundamentit portintolppiin?
Paalut johonkin muuhun, mitä aiot rakentaa?
Onko naapuri, joka tarvitsee jotakin?

3-500 litraa betonia on melko suuri köntti! Pyydä heitä tekemään useita könttejä ja laittamaan raudoitustappeja sisään, jotta voitte nostaa ne, jos ette keksi mitään tapaa käyttää betonia.

/pinebar

Pieni alusta pyörien tai vastaavan pysäköintiä varten?
Miten roska-astia seisoo tänään?
Eikö sinulla ole mitään luisketta tai reunaa, jonka haluaisit kunnostaa?

Mikä kummallinen tapa hoitaa sitä, että betonirekka ei voi tuoda mukanaan oikeaa määrää. Minä sanoin stop, kun luulin saaneeni oikean määrän, ja silloin hän pysäytti auton ja sanoi kiitos. Ei ollut minun vikani, että hän ei tuonut mukanaan vain tilaamani 900 litraa vaan enemmän.

Se ei ollut niin, että laskit väärin ja
sait vain noin 700 ja maksoit 900 litrasta ;).

Ystävällisin terveisin, Putte

Mietin, onko niin, että heillä
on vähimmäisraja sille, kuinka vähän
voi tilata autolla.
Joten pitää kuitenkin maksaa ylimääräisestä.

Terveisin Putte

ByggPutte sanoi:
Undrar om det inte är så att dom
har en minsta gräns för hur lite man
kan beställa med bil.
Så man får ändå betala för överskottet.

Terveisin Putte
Ei haittaisi minua, jos olisin joutunut maksamaan 1000 litran annoksen vaikka sain vain 850, kunhan en olisi joutunut hävittämään ylimääräistä. Tärkeää oli saada tarpeeksi. Ne ylimääräiset litrat, joista maksoin, olivat vain pieni osa koko kustannuksesta, sillä kuljetus oli kallista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.