olen korjaamassa portaita.
On melko suuria rakoja, jotka pitää täyttää ennen kuin voin tasoittaa ja hioa.
Mitä minun kannattaisi täyttää nämä sopivasti? Luulisi olevan jotain parempaa kuin useita kerroksia tavallista tasoitetta.

IMG_20201226_173802.png

IMG_20201226_192959.png

IMG_20201226_193009.png

Ei sitä voi saumata, sinun on käytettävä kipsilevyä tai jotain.

• Tykkään
fremax
  • Laddar…
Ajattelin, että se olisi suunnitelma b, jos tasoitus ei suju hyvin. Rakennan vähemmän, jos tasoitus onnistuu. Jos ei onnistu, niin sitten tulee levy, eikä sillä ole väliä, että alla on tasoitus.

M Mortsken sanoi:
Ajattelin, että se olisi varasuunnitelma, jos tasoitus ei onnistu. Rakentaa vähemmän, jos tasoitus onnistuu. Jos se ei onnistu, käytetään levyä, jolloin sillä ei ole väliä, että alla on tasoite.
Onko todellakin niin vähän tilaa, että 6 mm kipsilevy vaikuttaa käytännössä? Minun maailmassani tämä ei ole edes 2 sekunnin ajattelun arvoinen...

Onko seinä poistettu?
mikä pitää portaikon ylhäällä?

/ATW

• Tykkään
Nyblivenhusägare123
  • Laddar…
A ArneTW sanoi:
Onko seinä poistettu?
mikä pitää portaat ylhäällä?

/ATW
Itsekantava rakenne! :rofl::crysmile::thinking::worried:

K Kasken sanoi:
Onko tilanpuute todellakin niin suuri, että 6mm kipsilevyllä on käytännössä merkitystä? Minun maailmassani tämä ei ole edes 2 sekunnin mietinnän arvoista...
Ehkä ei, luultavasti levy kuitenkin. Toivoin välttäväni sellaisen kotiintuomista.

A ArneTW sanoi:
Onko siinä poistettu seinä?
mikä pitää portaikon ylhäällä?

/ATW
Siellä ei ollut mitään seinää, jolla olisi kantavaa funktiota.

Siitä tuli levy, ja paljon hiontaa ja maalausta myöhemmin siitä tuli tällainen.

IMG_20210116_184132.png
IMG_20210116_184059.png
IMG_20210116_184118.png

• Tykkään
Mx DQ
  • Laddar…
Hienoa! Mutta luulen, että olet varmasti poistanut seinän, jolle portaan vagnsstycke lepäsi. Se menee nyt vain ikkunaan asti :surprised:

T Tompafix sanoi:
Hienoa! Mutta uskon varmasti, että olet poistanut seinän, johon portaan vagnsstycke lepäsi. Se menee vain ikkunaan asti nyt :surprised:
Mahdollisesti se on ollut niin jo kauan sitten. En ole poistanut niitä. Se oli hyvin ohuesta materiaalista tehty kaappi, joka ei ollut millään tavalla kantavaa. On ollut näin 70-luvulta lähtien, joten sen pitäisi kestää vielä jonkin aikaa.

Okok siinä se. Se ehkä roikkuu kaikilla laudoilla, joihin kiinnitit levyn.

Ne laudat ovat kiinni portaissa kyllä, ne jatkuvat myös ylöspäin ja muodostavat yläkerran seinän. Sitten oletan, että se on kiinni ikkunan oikealla puolella olevassa seinässä, sekä kiinnitetty palkkeihin yläkerran kattoon/lattiaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.