4 927 lukukertaa ·
5 vastausta
5k lukukertaa
5 vastausta
Mitä ruuvia minun pitäisi käyttää?
Aion pian alkaa kiinnittää listoja ja kulmia ym. talooni, jossa on nykyään eterniittijulkisivu. Olin ajatellut käyttää tavallisia terassiruuveja, mutta pohdin, onko olemassa parempi ruuvi tähän työhön.
Koska minun täytyy mennä eterniitin läpi päästäkseni käsiksi takana olevaan puuhun, ajattelin, että itseporaava ruuvi ei olisi huono. Rakennusliike Rakennusmaxissa (jolla ei ole paras ruuvivalikoima) on lattiaruuvi, joka on itseporaava ja jossa on pieni kanta, mikä olisi hyvä. Mutta se ei ole galvanoitu.
Onko galvanoitua vaihtoehtoa? Talonomistaja lähelläni on tehnyt saman ja tavallisella terassiruuvilla, joten tiedän, että se toimii. Mutta jäljelle jää melko rumia reikiä, enkä haluaisi mennä ja "korjailla" niitä myöhemmin.
Tietääkö joku sopivan ruuvin?
Koska minun täytyy mennä eterniitin läpi päästäkseni käsiksi takana olevaan puuhun, ajattelin, että itseporaava ruuvi ei olisi huono. Rakennusliike Rakennusmaxissa (jolla ei ole paras ruuvivalikoima) on lattiaruuvi, joka on itseporaava ja jossa on pieni kanta, mikä olisi hyvä. Mutta se ei ole galvanoitu.
Onko galvanoitua vaihtoehtoa? Talonomistaja lähelläni on tehnyt saman ja tavallisella terassiruuvilla, joten tiedän, että se toimii. Mutta jäljelle jää melko rumia reikiä, enkä haluaisi mennä ja "korjailla" niitä myöhemmin.
Tietääkö joku sopivan ruuvin?
Jäsen
· Västra Götaland
· 766 viestiä
Olin panostanut ruostumattomiin ruuveihin hyvällä laadulla, sillä se ei ole hauskaa, kun ruoste alkaa valua jonkin ajan kuluttua...
Grabber PTS 48mm panelskruuvi on itseporautuva ja siinä on erittäin pieni kanta.
Kallis ruuvi kuitenkin...
Kallis ruuvi kuitenkin...
Kokeilin eilen byggmax-terassiruuveja, toimivat täydellisesti. Mutta piti porata hetken ennen kuin ruuvi sai kiinni eterniittiin.
Klikkaa tästä vastataksesi