Hei, aiomme vaihtaa talomme julkisivun, joka on nykyään Eternit-julkisivu, puujulkisivuksi. Mitä on tärkeää ottaa huomioon? Olemme selvittäneet, miten poistamme ja käsittelemme eterniittiä. Talo on rakennettu Siporexista. Pitäisikö meidän lisäeristää? Olen lukenut, ettei sitä ehkä tehdä, mutta riittääkö tuuletusväli?

Todennäköisesti ilmoitus Rakennuslautakunnalle tarvitaan ensin?

Olisin kyllä itse tehnyt sen, kun vaihdoin värittömästä lasyyristä hirrestä Falunpunaiseksi 30 vuotta sitten.

H Hybro sanoi:
Todennäköisesti ilmoitus Rakennuslautakunnalle tarvitaan ensin?

Olisin itse luultavasti tehnyt sen, kun vaihdoin värittömän lakan hirrestä Falunpunaiseksi 30 vuotta sitten.
Okei, sitä täytyy tarkistaa, kiitos vastauksestasi!

Muistelen, että jos ostat tjänsten, så omfattas detta med eternit hantering av många restriktioner. Toisin sanoen kallista.

Teet sen itse, pätee muuta, kuitenkin silti personligt skydd, materialhantering jne.

H Hybro sanoi:
Muistaakseni, jos ostat palvelun, niin eterniitin käsittelyä koskee monet rajoitukset. Toisin sanoen kallista.

Jos teet sen itse, koskee muita sääntöjä, mutta kuitenkin henkilökohtainen suojaus, materiaalinkäsittely jne.
Kyllä, olemme lukeneet siitä, ja jonkun palkkaaminen tulisi liian kalliiksi.

P Pillerillan sanoi:
Pitäisikö meidän lisäeristää?
Se on erinomainen tilaisuus eristää ulkopuolelta vähintäänkin, jos ette tee sitä julkisivun vaihdon yhteydessä, se tuskin tulee tehtyä myöhemmin.

• Tykkään
Pillerillan
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.