En tiennyt, joten nyt tiedän mitä sockelputs on (Kiitos), mutta STO:n mukaan tuotteita voi käyttää vain niiden tiettyihin tarkoituksiin, se on heidän liiketoimintansa idea.
Joten kysymys jää, kuinka suuri ero oikeastaan on sockelputs:n ja sementin välillä? Voinko muurata muutaman Leca tällä, vai onko se tuhoon tuomittua? Mitä tapahtuu, jos yritän valaa tällä? Onko joku kokeillut tai onko teoreettista ideaa?
///Johan