Hei,

Mikä erottaa sokkelirapin muusta rappauksesta ja sementistä? Minulla on 6-8 säkkiä jäljellä, joten mietin mitä voisin käyttää niitä varten. Muuraus? Valaminen?

/J.
 
En tiennyt, joten nyt tiedän mitä sockelputs on (Kiitos), mutta STO:n mukaan tuotteita voi käyttää vain niiden tiettyihin tarkoituksiin, se on heidän liiketoimintansa idea.
Joten kysymys jää, kuinka suuri ero oikeastaan on sockelputs:n ja sementin välillä? Voinko muurata muutaman Leca tällä, vai onko se tuhoon tuomittua? Mitä tapahtuu, jos yritän valaa tällä? Onko joku kokeillut tai onko teoreettista ideaa?

///Johan
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.