2 250 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Mitä materiaalia tulisi käyttää ulkolevyjen kaltevuuden tekemiseen
Hei.
Olemme rakentaneet ulkoportaikon betonilaatan päälle. Laatan päällä on tehty reikä kaivoa varten.
Kysymykseni on, mitä materiaalia tulisi käyttää saadaksesi kallistuksen kaivoa kohti?
Olen katsonut tasoitemassaa, mutta sitä on vain sisätiloihin. Materiaalin tulisi kestää pakkasta. Kysyin hienoa betonia, mutta liikkeen mukaan se ei ole sopivaa.
Pinta-ala ei ole kovin suuri, se on noin 1-2 neliömetriä.
Vielä yksi kysymys. Ulkona tulee käyttää ainoastaan valurautakaivoa, vai mitä?
Olemme rakentaneet ulkoportaikon betonilaatan päälle. Laatan päällä on tehty reikä kaivoa varten.
Kysymykseni on, mitä materiaalia tulisi käyttää saadaksesi kallistuksen kaivoa kohti?
Olen katsonut tasoitemassaa, mutta sitä on vain sisätiloihin. Materiaalin tulisi kestää pakkasta. Kysyin hienoa betonia, mutta liikkeen mukaan se ei ole sopivaa.
Pinta-ala ei ole kovin suuri, se on noin 1-2 neliömetriä.
Vielä yksi kysymys. Ulkona tulee käyttää ainoastaan valurautakaivoa, vai mitä?
Hieman vaikea ymmärtää, mitä tarkoitat, mutta ulkokäyttöön hienobetoni pitäisi toimia hyvin.
Pohjusta ensin sementtivedellä.
Jos ostat valmispusseja hienobetonista, lisää hieman ylimääräistä sementtiä saadaksesi korkeampi lujuus betonille.
Sekoita betoni melko kiinteäksi (vähän vettä), jotta se kestää pakkasta.
Pohjusta ensin sementtivedellä.
Jos ostat valmispusseja hienobetonista, lisää hieman ylimääräistä sementtiä saadaksesi korkeampi lujuus betonille.
Sekoita betoni melko kiinteäksi (vähän vettä), jotta se kestää pakkasta.
Ok. Olin vähän epäselvä siellä. On muuri laatan ympärillä. Olen tehnyt kaivon laattaan saadakseni veden pois.
Nyt tiedän, miten betonin kanssa tehdään.
Onko kyseessä vain valurautakaivo?
Nyt tiedän, miten betonin kanssa tehdään.
Onko kyseessä vain valurautakaivo?
Klikkaa tästä vastataksesi