3 916 lukukertaa ·
12 vastausta
4k lukukertaa
12 vastausta
Mitä laastia minun tulisi käyttää kellarinseinälle sisäpuolelle?
Hei kaikki!
kuten otsikko kuuluu, ihmettelen mitä laastia minun pitäisi/voisin käyttää epätasaisilla kellariseinilläni sisäpuolella? On aika tarttua tähän entiseen ruokavarastoon ja vaatevarastoon. Kuten kuvista näkyy, se on hyvin epätasainen joissakin kohdissa. Luulen, että se on kalkkimaalia tällä hetkellä. Kysyn nyt, pitäisikö minun laittaa rappausverkko ja rapata laasti c:llä ja sitten maalata silikaattimaalilla vai jättääkö verkko kokonaan pois? Vaihtoehtoisesti jättää verkko ja laasti c pois ja rapata vain laattojen kiinnityslaastilla, koska se materiaali hengittää hyvin? Vai onko olemassa muita vaihtoehtoja?
kuten otsikko kuuluu, ihmettelen mitä laastia minun pitäisi/voisin käyttää epätasaisilla kellariseinilläni sisäpuolella? On aika tarttua tähän entiseen ruokavarastoon ja vaatevarastoon. Kuten kuvista näkyy, se on hyvin epätasainen joissakin kohdissa. Luulen, että se on kalkkimaalia tällä hetkellä. Kysyn nyt, pitäisikö minun laittaa rappausverkko ja rapata laasti c:llä ja sitten maalata silikaattimaalilla vai jättääkö verkko kokonaan pois? Vaihtoehtoisesti jättää verkko ja laasti c pois ja rapata vain laattojen kiinnityslaastilla, koska se materiaali hengittää hyvin? Vai onko olemassa muita vaihtoehtoja?
Ahaa, kiinnittymiskyvyn vuoksi. Datalehden mukaan alusta, joka pitää rappata, tulee pohjustaa, mutta en tiennyt, että myös se itse pitää pohjustaa ennen maalausta. Onko sinulla muita sopivia materiaaleja, joita voidaan käyttää tähän tarkoitukseen ja jotka hengittävät?Stefan N sanoi:
ajatteletko, että se voisi olla tavallista muovimaalia? Koska se ei ole irronnut mistään, voin kuvitella, että se on ollut siellä pitkään, olen itse asunut täällä 10 vuotta, joten luulen, että se on kalkkia. Muistan kokeilleeni sitä aiemmin ja sain viitteitä siitä, että se on kalkkia.Stefan N sanoi:
millä tavalla tarkoitat, että se vaikuttaa ennen kuin jatkan?M mili1983 sanoi:
Pitäisikö minun pystyä tasoittamaan Knauf Rotbandilla silikaattimaalilla seuraavasti: olemassa oleva silikaattimaali->primeri->Knauf Rotband->primeri->silikaattimaali vai voinko jättää käyttämättä primeriä Knauf Rotbandin päällä ennen silikaattimaalia?
Klikkaa tästä vastataksesi