Aion laittaa platonmaton huoneeseen kellarissa. Uskallanko laittaa uuden lattian nyt, koska keväällä aiomme poistaa vanhan pannun (meidän täytyy viedä pannu huoneen läpi, jossa lattia asennetaan), mietin, kestääkö platonmatto pannun painoa? Kuvittelen, että maton "pienet kuplat" voivat helposti litistyä, vai olenko väärässä? Ja haluaisin laittaa lattian nyt saadakseni sen hienoksi ja siistiksi, mutta en oikein uskalla. Pannu painaa tietyn määrän kiloja, enkä voi kuvitella, että platonmatto kestää tätä.
Kiitollinen vastauksesta.