Tarvitsee ostaa pieni, halpa pakko-sekoitin mahdollisimman nopeasti. Maksimissaan 10 000 ja mieluiten ei verkkokaupan kautta vaan fyysisestä kaupasta jossain Pohjois-Stokiksen ja Uppsalan välillä.
Onko jollakulla vinkkiä – vinkki joka johtaa ostoon palkitaan kultatähdellä!
voit aina vuokrata esim. cramo, Lambertsson, ramirent jne
Mihin aiot käyttää sitä?
Itselläni on 165l Betongblandare Julasta, jolla olen valanut muun muassa kaksinkertaisen autotallin ja paljon muuta.
Minulla on vanhempi versio kuin linkissä http://www.jula.se/betongblandare-165-l-251015
Mikä on käytännön ero tavalliseen tombolan verrattuna?
Pohdin samaa asiaa. Enl. wikipedia så gäller följande:
Harvinaisempi betonimyllytyyppi on pakkomylly*(myös kutsuttu "tasomyllyksi"). Yleisin rakenne on kiinteä rumpu, jonka sisällä pyörivät lavat. Tällä menetelmällä sekoitetun tuotteen laatu paranee, esimerkiksi betoni*saavuttaa yleensä suuremman puristuslujuuden, jos sekoittamiseen käytetään pakkomyllyä verrattuna vapaapudotussekoittajaan.*
Käytän yleensä Soroto-tasosekoitinta, toimii uskomattoman hyvin, mutta minulla ei ole vinkkiä siitä, mistä voit ostaa, ja hintaluokka on noin 11-12000.
Nyt sanoit pakkomiksaajia alle 10' ja Upplannin alueella, MUTTA kuten buuz vinkkaa, Soroto on todella hyvä. Voit ostaa sen tältä Örebron yritykseltä, jolloin sen hinnaksi tulee vähän yli 10' koosta riippuen: http://www.nimaab.se/se/grp/cementblandare.php
MUTTA uskon, että se on silti parempi kauppa, jos voit etukäteen maksaa sen! Näitä malleja vuokrausyritykset usein käyttävät, mikä kertoo varmasti jotain laadusta. Miksaaja plasmuovipurkissa? Mieti, voisiko olla parempi ostaa mitä tarvitset, käyttää ja myydä eteenpäin. Ehkä se kuitenkin menee tasan!
Toinen vaihtoehto on kysyä, voitko vuokrata pitkäksi aikaa paremmin ehdoin TAI lunastaa takaisin vuokrausyritykseltä (ja ehkä myydä takaisin myöhemmin).
Kävi niin, että ostin Epoxilta ja he olivat erittäin avuliaita. He aloittivat varoittamalla, että Mix 60 oli luultavasti liian heikko savirappaukselle. Heillä oli käytetty Mix 120 sisällä, jonka voisin saada 11 000 kruunulla, mutta sanoivat, että oli riski, että sekin oli hieman liian heikko ja että Mix 120 plus olisi paras valinta. Se on valitettavasti kaukana budjetistani, joten päätin kokeilla onneani Mix 120:lla.
Kävi ilmi, että he olivat oikeassa, se on hieman liian heikko, mutta koska käytän sitä enimmäkseen yksin, voin tehdä pienempiä annoksia ilman, että hidastuminen häiritsee liikaa. Toinen vaihtoehto on liottaa savea kunnolla etukäteen, jolloin sekoitus sujuu helpommin.
Kuten sanottu – erittäin hyvä hinta ja se toimii minun tarpeisiini, mutta jos aikoo sekoittaa paljon savea, voi olla järkevää valita suurempi ja tehokkaampi malli.
Minun täytyy sanoa, että pelkään selkäsi puolesta? Sekoitetaan muovikulhossa maan tasalla - sitten nostetaan se kärryyn? Tai sitten pitää kärrätä materiaalia ja siirtää sekoitin sinne, missä työskentelet ..
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.