Hei.

Aiomme asentaa kaaren keittiöön, mutta emme löydä oikeaa kaarta mistään...

Meillä on kaari eteisessä, joka on se, jota etsimme.

Tietääkö kukaan mistä voisimme ostaa sen?? - Skånessa??

Bauhaus ja K-rauta eivät sitä myy.

Toivon, että joku voi auttaa minua...

Jeppe

• Käytävällä oleva kaariovi, jossa on valkoinen koristeellinen kehys ja johtaa olohuoneeseen.
Uskon, että Optimera (Bulltofta Bygg) on juuri sellainen holvi kuin kuvassa näkyy. Mahdollisesti myös Beijer Bygg

Kiitos avusta.

Beijer Bygg:llä ei ole sitä valven, jota tarvitsemme. Menemme optimera:an maanantaina.

Toivomme, että löydämme sen.

Coop bygg?

Samanlainen kuin heillä on Silvanilla

lundbergs.com

Täällä on erilaisia holveja, klikkaa esille katalogi niin löytyy holvi, Venezia, joka on hyvin samankaltainen. Voit myös etsiä lähimmän jälleenmyyjän.

Sitä ei löydy Optimera, coop tai Silvan.

He myyvät vain Lundbergsin tuotteita.

Se ei ole Lundbergsilta. Mutta olen löytänyt sen Göteborgista löytyvältä kotisivulta hintaan 1150 kr. Se on puoleen hintaan verrattuna Lundbergiin....

Toinen vaihtoehto on palkata puuseppä, joka tekee kopion siitä, mitä teillä jo on.

tussee sanoi:
Tämä on kai samanlainen paitsi jalustasta, mutta sen voi kai ignoroida. [linkki]
Tämä oli se, jonka ¤ akila ¤ ehdotti
Koristekappale ylhäällä keskellä Lundbergsissa on "viistot" sivut, mutta sillä toisella ei ole.

Muuten Coop Bygg myy DeCasa-kaaria, joissa on suorat sivut koristekappaleessa.

Sitten ymmärrän. Vaihda kaikki, niin siitä tulee yhtä paljon, jos se on niin tärkeää.

tussee sanoi:
Ymmärrän. Vaihda kaikki niin se on sama jos se on nyt niin tärkeää.
Minulle se ei ole niin tärkeää. Minä en aio tehdä mitään holvia, "JRJ" aloitti keskusteluketjun. Kommentoin vain viestiäsi ;-)

JLT>>Se oli ketjun aloittajalle, jolle vastasin!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.