2 929 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Mistä ostan siporex-lohkoja?
Talo, jossa asun tänään, on rakennettu siporexlohkoista (rakennettu 1972). Haluaisin korvata oven ikkunalla/seinäosalla. Valitettavasti minulla on vaikeuksia löytää jälleenmyyjää, joka myy juuri 700 mm leveitä siporexlohkoja.
Onko kenelläkään vinkkejä oikeaan suuntaan (blocket ei valitettavasti ole suureksi avuksi)?
Ystävällisin terveisin,
Daniel
Onko kenelläkään vinkkejä oikeaan suuntaan (blocket ei valitettavasti ole suureksi avuksi)?
Ystävällisin terveisin,
Daniel
Heitä esiin kysely paikallisessa facebookryhmässäsi, joku varmaan tekee remonttia ja silloin puretaan usein yksi tai kaksi seinää. Sellaisen sinun pitäisi voida saada. Muutoin rakennustarvikekaupassa on block mutta sinun täytyy luultavasti tehdä saumaus.
Olen ostanut Siporex-lohkoja Bauhausista, noin 70mm x 600mm x 400mm, hintaan noin 70kr/kpl. Luultavasti löytyy muita kokoja. Olen ostanut kevytbetonisahan Julasta ehkä 100 kr (valtavat sahahampaat), ellei kyseessä ole vain pienen palan katkaisu, luulen että tavallinen käsisaha kuluu melko paljon.Stefflo sanoi:
Hornbach, K-Bygg jne. tarjoavat varmasti vaihtoehtoja. Onhan myös muita merkkejä saatavilla.
Klikkaa tästä vastataksesi