D
Hei,
Remontoin asuntoani juuri nyt ja tarvitsen tyylikkäitä kynnyksiä. Löysin tämän kuvan (linkki kuvaan: https://pin.it/6xyv4maf523in2) ja näin haluamme tehdä meidän asunnossamme. Yksi kynnys on hieman outo mitoiltaan (150mm leveimmässä kohdassa) ja siksi olisi parasta, jos voisimme ostaa kokonaisen messinkilevyn ja leikata kynnykset itse.

Mistä voin ostaa tällaisen kuin kuvassa ja minkä paksuista luulette, että tarvitsen?

Kiitos etukäteen.

• Mäntylevystä ja laatasta tehdyn lattian välinen messinkinen kynnyslauta.
Viimeksi muokattu:
Suurempi plåtslageri voi järjestää sen kaikilla tarvitsemillasi mitoilla

• Tykkään
Danjuz
  • Laddar…
D Danjuz sanoi:
en hel mässingplåt för att skära ut trösklarna själva.
Et pysty leikkaamaan itse, pelti leikkaa suoraan ja hienosti, vain viiste/pyöristää vähän sievästi ja sitten tarvitset luultavasti 3 mm jotta se kestää vähän ja ei muokkaudu

minulla on samanlaisia kotona, käytän 0.7mm ja se toimii täydellisesti! ohuemmat eivät ehdottomasti toimisi

suosittelisin myös hieman viistämään, muuten reunoista tulee helvetin terävät

Äänestän kyllä jopa 3 mm puolesta. Jotain noin millimetrin tai ohuempaa paljastaa epätasaisuudet, jos on jokin rako tai korkeusero. Tein tulisijan suunnitelman messingistä 2 mm, joka onnistui todella hyvin, mutta olisi istunut vielä paremmin, jos se olisi ollut 3 mm.

Anna ehdottomasti peltisepän leikata, ei ole mahdollisuutta tehdä sitä itse kauniisti, eikä näitä paksuuksia pysty leikkaamaan saksilla edes yrittäessä. Pistosaaha pitkin kiskoa, jos on pakko yrittää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.