5 465 lukukertaa ·
5 vastausta
5k lukukertaa
5 vastausta
Mistä ostan messinkiä
Hei,
Remontoin asuntoani juuri nyt ja tarvitsen tyylikkäitä kynnyksiä. Löysin tämän kuvan (linkki kuvaan: https://pin.it/6xyv4maf523in2) ja näin haluamme tehdä meidän asunnossamme. Yksi kynnys on hieman outo mitoiltaan (150mm leveimmässä kohdassa) ja siksi olisi parasta, jos voisimme ostaa kokonaisen messinkilevyn ja leikata kynnykset itse.
Mistä voin ostaa tällaisen kuin kuvassa ja minkä paksuista luulette, että tarvitsen?
Kiitos etukäteen.
Remontoin asuntoani juuri nyt ja tarvitsen tyylikkäitä kynnyksiä. Löysin tämän kuvan (linkki kuvaan: https://pin.it/6xyv4maf523in2) ja näin haluamme tehdä meidän asunnossamme. Yksi kynnys on hieman outo mitoiltaan (150mm leveimmässä kohdassa) ja siksi olisi parasta, jos voisimme ostaa kokonaisen messinkilevyn ja leikata kynnykset itse.
Mistä voin ostaa tällaisen kuin kuvassa ja minkä paksuista luulette, että tarvitsen?
Kiitos etukäteen.
Viimeksi muokattu:
Kun googlaan, löydän muutamia vaihtoehtoja, mutta se, joka vaikuttaa sopivan sinulle parhaiten, on:
https://gradinti.se/product-category/ovrigt/metaller/
Täällä näyttää myös olevan mahdollista tilata mittatilaustyönä.
https://gradinti.se/product-category/ovrigt/metaller/
Täällä näyttää myös olevan mahdollista tilata mittatilaustyönä.
minulla on samanlaisia kotona, käytän 0.7mm ja se toimii täydellisesti! ohuemmat eivät ehdottomasti toimisi
suosittelisin myös hieman viistämään, muuten reunoista tulee helvetin terävät
suosittelisin myös hieman viistämään, muuten reunoista tulee helvetin terävät
Äänestän kyllä jopa 3 mm puolesta. Jotain noin millimetrin tai ohuempaa paljastaa epätasaisuudet, jos on jokin rako tai korkeusero. Tein tulisijan suunnitelman messingistä 2 mm, joka onnistui todella hyvin, mutta olisi istunut vielä paremmin, jos se olisi ollut 3 mm.
Anna ehdottomasti peltisepän leikata, ei ole mahdollisuutta tehdä sitä itse kauniisti, eikä näitä paksuuksia pysty leikkaamaan saksilla edes yrittäessä. Pistosaaha pitkin kiskoa, jos on pakko yrittää.
Anna ehdottomasti peltisepän leikata, ei ole mahdollisuutta tehdä sitä itse kauniisti, eikä näitä paksuuksia pysty leikkaamaan saksilla edes yrittäessä. Pistosaaha pitkin kiskoa, jos on pakko yrittää.
Klikkaa tästä vastataksesi

