13 007 lukukertaa ·
17 vastausta
13k lukukertaa
17 vastausta
Mistä ostaa vedenkestävää MDF-levyä?
Sivu 1 / 2
Etsin MDF:ää, joka kestää vettä paremmin (6 mm paksu, Göteborgin alueella), ja löydän monia eri sivustoja, jotka selittävät ja suosittelevat, monilla eri nimillä kuten "Fukttrög MDF", "Ute MDF", "MDF Exteriör", "Grön MDF", "Fuktfast MDF", "Vattenfast MDF".
MUTTA, en koskaan löydä ketään, joka itse asiassa myisi! Se on kuin lumimies, kaikki puhuvat siitä, mutta kukaan ei ole nähnyt sitä oikeasti.
Joten, mistä voin ostaa tämän kuuluisan MDF-levyn?
MUTTA, en koskaan löydä ketään, joka itse asiassa myisi! Se on kuin lumimies, kaikki puhuvat siitä, mutta kukaan ei ole nähnyt sitä oikeasti.
Joten, mistä voin ostaa tämän kuuluisan MDF-levyn?
Mihin aiot käyttää sitä?
Onhan toki eri vaihtoehtoja. Tricoya on kaiketi kaikkein kosteudenkestävin ja soveltuu ulkokäyttöön. Valchromat ja foresco kuvataan kosteutta sietäviksi.
Kaikkia myy calexico Göteborgissa.
Onhan toki eri vaihtoehtoja. Tricoya on kaiketi kaikkein kosteudenkestävin ja soveltuu ulkokäyttöön. Valchromat ja foresco kuvataan kosteutta sietäviksi.
Kaikkia myy calexico Göteborgissa.
Joo, se oli yksi vaihtoehto aluksi, mutta levy maksaa 1500kr, jonka melkein pystyin nielemään, kunnes he lisäävät 1000kr rahdin heittääkseen levyn turbilenilla Norrköpingistä. Osittain on aika kallista maksaa yhteensä 2500kr MDF-levystä, mutta ennen kaikkea on naurettavaa veloittaa 1000kr rahtia (joka ei edes ole kotiini, vaan heidän Norrköpingin varastolta heidän Göteborgin varastoon). Joten ei, en osta sieltä...B boohoo sanoi:
Levy tulee olemaan suihkuseinään, normaalisti profiileissa on 6 mm lasia, koska haluan täysin läpinäkymättömän ja täysin valkoisen levyn, mikä ei ole mahdollista saavuttaa lasilla.
Kyllä, se olisi. Syy miksi valitsin MDF:n oli se, että ensin Googlailin itseni uuvuksiin etsien valkoista 6 mm akryyliä tai muita materiaaleja 6 mm, jotka olivat joko valkoisia tai voitiin maalata. Ja jotka ovat riittävän suuria (noin 600x2100), ja lisäksi niissä on hieno reuna tai ne voidaan jyrsiä hienoksi reunaksi.C CM1234 sanoi:
Mutta vinkit sellaisesta (taas, jonka voi ostaa, yksittäinen levy, yksityishenkilönä!) otetaan myös kiitollisena vastaan!
Suihkutoimittajalla, jolta ostin profiilit ja muut suihkuseinät, ei ollut sitä vaihtoehtoa, he pystyivät vain folioimaan lasin takapuolella, ja silloin siitä tulee sinertävä eikä valkoinen. Yksi vaihtoehto on mennä lasimestarille. Googlasin nopeasti, ja Lacobel 600x2100 maksaa 4000kr. Mielestäni se on liian kallis, kun kaikki mitä haluan on "tavallinen hiton valkoinen levy"P polarsson sanoi:
En ole löytänyt tarpeeksi suuria, 2100 pitkiä, olen löytänyt vain tyypin 600. Muuten olen harkinnut sitä. Tietyllä epäilyksellä, kuinka onnistun jyrsimään pehmeän ja hienon reunan sitten...S sinuslinus sanoi:
Tunnen pari yritystä GBG:stä, jotka todennäköisesti voivat ratkaista sen, mutta minulla ei ole tietoa toimituskuluista. Plastbiten on yksi yritys ja Vink Essåplast on toinen. (On varmasti muitakin)H Halling sanoi:Joo, se olisi. Syy miksi valitsin MDF:n oli, että aluksi Googlasin itseni uuvuksiin valkoista 6 mm akryylia tai muita 6 mm materiaaleja, jotka olivat joko valkoisia tai jotka voitiin maalata. Ja jotka ovat riittävän suuria (tyyliin 600x2100), ja lisäksi niillä on siisti reuna, tai niitä voidaan jyrsiä siistiksi reunaksi. Mutta vinkkejä sellaisista (jälleen, joita voi ostaa, yksittäinen levy, yksityishenkilönä!) otetaan myös kiitollisena vastaan!![]()
Perspex 069 on täysin valkoinen ja on myös huurrettu vastine nimeltään 1T41. Levyt ovat 3050x2030 mm ja ne voidaan leikata haluttuun mittaan.
Ne vaikuttivat mielenkiintoisilta! Aion ottaa yhteyttä heihin! Kuljetus ei ole ongelma niin kauan kuin heillä on tavarat Göteborgin alueella, otan levyn omalla peräkärryllä ilman ongelmia!C CM1234 sanoi:Tunnen pari yritystä GBG:ssä, jotka luultavasti voivat ratkaista sen, mutta minulla ei ole tietoa kuljetuskustannuksista. Plastbiten on yksi yritys ja Vink Essåplast on toinen. (Taatusti on muitakin)
Perspex 069 on täysin valkoinen ja on olemassa myös huurrettu vastaava, joka on nimeltään 1T41. Levyt ovat kooltaan 3050x2030 mm ja ne voidaan leikata mihin tahansa mittoihin
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 viestiä
Kyltas alumiini on toinen vaihtoehto
Olen nyt tarkistanut niitä ja muovilevy minun koossani maksaa lähes 4000 kr, mikä on Lacobelin tasolla.C CM1234 sanoi:Tunnen pari yritystä Göteborgissa, jotka todennäköisesti voivat ratkaista sen, en tosin tiedä mitään lähetyksen kustannuksista. Plastbiten on yksi yritys ja Vink Essåplast on toinen. (On varmasti muitakin)
Perspex 069 on täysin valkoinen ja siellä on myös huurteinen vastaava, joka on nimeltään 1T41. Levyt ovat kooltaan 3050x2030 mm ja ne voidaan leikata mihin tahansa kokoon
Joten takaisin alkuperäiseen kysymykseen, kosteutta kestävä MDF, mistä ihmeessä sitä voi ostaa?
Hylkää ajatus MDF:stä. Kosteudenkestävä tai vedenpitävä, se ei toimi.
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 viestiä
https://www.trabutiken.se/shop/fukt...ElkNbuT-W0irJMrkUJzgrCRSY46NdUbhoCG6AQAvD_BwE
Mutta puu ja vesi eivät koskaan sovi yhteen..
Mutta puu ja vesi eivät koskaan sovi yhteen..