45 196 lukukertaa ·
12 vastausta
45k lukukertaa
12 vastausta
Mistä ostaa tiiliä ??
Hei taas!
Olen ostanut talon ensimmäistä kertaa ja minulla on paljon kysymyksiä siihen liittyen. Ensin haluan tietää, mistä ostan tiilet Enköpingin alueella tai lähistöllä? Haluan löytää keltaista tiiltä, jota voin käyttää reunuksena kukkapenkeissä, jotta on helpompi leikata nurmikkoa ilman, että luiskahtaa kukkapenkkeihin.
Toivottavasti saan vastauksen
Diana
Olen ostanut talon ensimmäistä kertaa ja minulla on paljon kysymyksiä siihen liittyen. Ensin haluan tietää, mistä ostan tiilet Enköpingin alueella tai lähistöllä? Haluan löytää keltaista tiiltä, jota voin käyttää reunuksena kukkapenkeissä, jotta on helpompi leikata nurmikkoa ilman, että luiskahtaa kukkapenkkeihin.
Toivottavasti saan vastauksen
Diana
Blocket.se-sivustolla tai http://www.byggigen.se/ löydät varmasti etsimäsi.
Näyttää siltä, että byggigenilla on hieman ongelmia verkkosivuston kanssa. Siellä on muuten miljoonia kiviä myytävänä.
Arvelin, että olit ensisijaisesti etsimässä beggade kiviä, uudet näyttävät yleensä hieman jäykiltä...
Arvelin, että olit ensisijaisesti etsimässä beggade kiviä, uudet näyttävät yleensä hieman jäykiltä...
Onko siellä myös pihakiviä.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että niitä on käytetty. kunhan minun ei tarvitse matkustaa niin kauas.
En päässyt sinne juuri nyt, mutta yritän myöhemmin uudelleen. mutta onko se jokin sivu, jossa yksityishenkilöt myyvät vai.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että niitä on käytetty. kunhan minun ei tarvitse matkustaa niin kauas.
En päässyt sinne juuri nyt, mutta yritän myöhemmin uudelleen. mutta onko se jokin sivu, jossa yksityishenkilöt myyvät vai.
Hmmm... joko olen sokea tai sitten ne rakennustarvikeliikkeet, joissa olen käynyt, eivät ole hyvin varusteltuja. Kun kyse on kivistä, niin useimmiten löytyy tavallisia pihakiviä. Mutta voin katsoa tarkemmin seuraavalla kerralla.kotte sanoi:
Ehkä voi olla vaikeaa löytää laajaa tiilivalikoimaa Silvanilta ja Bauhausilta. Mutta esimerkiksi Beijer bygg tai K-rauta:lla on tai he voivat varmasti hankkia mitä haluat.
Viimeksi kun katsoin byggigen-sivua, siellä oli kaikkea mahdollista - se on tavanomainen ilmoitustori sekä yrityksille että yksityisille, mutta keskittyen rakennusmateriaaleihin.
Viimeksi kun katsoin byggigen-sivua, siellä oli kaikkea mahdollista - se on tavanomainen ilmoitustori sekä yrityksille että yksityisille, mutta keskittyen rakennusmateriaaleihin.
Vanhoista tiilistä saa hyvää rahaa - muistaakseni sain noin 7 spänn kappaleelta. Voi odottaa saavansa jossain 5 ja 10 euron välillä. Jos on onnea, löytää jonkun, joka haluaa vain päästä eroon tiilistä, ja silloin se voi olla ilmaista... :=)Diana61 sanoi:
Ilmainen kuulostaa hyvältäMathiasS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi