Hei taas!
Olen ostanut talon ensimmäistä kertaa ja minulla on paljon kysymyksiä siihen liittyen. Ensin haluan tietää, mistä ostan tiilet Enköpingin alueella tai lähistöllä? Haluan löytää keltaista tiiltä, jota voin käyttää reunuksena kukkapenkeissä, jotta on helpompi leikata nurmikkoa ilman, että luiskahtaa kukkapenkkeihin.
Toivottavasti saan vastauksen
Diana

Blocket.se ?? sitten kyse on käytetystä tavarasta. Tarkistan taas lähettämäsi linkin rakenteeseen Kiitos siitä!

Diana

Luultavasti olen liian tyhmä, sillä en löytänyt mitään etsimääni Bygg Igenistä. Lisäksi puuttuu sivuja siellä ???

OK, mistä voin ostaa uusia tiiliä? Etsin keltaisia.

Näyttää siltä, että byggigenilla on hieman ongelmia verkkosivuston kanssa. Siellä on muuten miljoonia kiviä myytävänä.

Arvelin, että olit ensisijaisesti etsimässä beggade kiviä, uudet näyttävät yleensä hieman jäykiltä...

Onko siellä myös pihakiviä.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että niitä on käytetty. kunhan minun ei tarvitse matkustaa niin kauas.
En päässyt sinne juuri nyt, mutta yritän myöhemmin uudelleen. mutta onko se jokin sivu, jossa yksityishenkilöt myyvät vai.

MathiasS sanoi:
Arvasin, että etsisit ensisijaisesti käytettyjä kiviä, uusi tavallisesti näyttää vähän jäykältä....
Täysin oikein MathiasS, mutta kun en löytänyt mitään, ajattelin uusia. Mutta voiko saada käytettyjä KELTAISIA tiiliskiviä? Mikä on second hand -kivien hinta verrattuna uusiin?
Diana

kotte sanoi:
Hyvin varustetuista rakennustarvikeliikkeistä pitäisi löytyä tiiliä
Hmmm... joko olen sokea tai sitten ne rakennustarvikeliikkeet, joissa olen käynyt, eivät ole hyvin varusteltuja. Kun kyse on kivistä, niin useimmiten löytyy tavallisia pihakiviä. Mutta voin katsoa tarkemmin seuraavalla kerralla. ;)

Ehkä voi olla vaikeaa löytää laajaa tiilivalikoimaa Silvanilta ja Bauhausilta. Mutta esimerkiksi Beijer bygg tai K-rauta:lla on tai he voivat varmasti hankkia mitä haluat.

Viimeksi kun katsoin byggigen-sivua, siellä oli kaikkea mahdollista - se on tavanomainen ilmoitustori sekä yrityksille että yksityisille, mutta keskittyen rakennusmateriaaleihin.

Diana61 sanoi:
Tismalleen MathiasS, mutta kun en löytänyt mitään, ajattelin uudelleen. Mutta voiko saada käytettyjä KELTAISIA tiiliskiviä? Mikä on hinta second hand tiileillä verrattuna uusiin?
Diana
Vanhoista tiilistä saa hyvää rahaa - muistaakseni sain noin 7 spänn kappaleelta. Voi odottaa saavansa jossain 5 ja 10 euron välillä. Jos on onnea, löytää jonkun, joka haluaa vain päästä eroon tiilistä, ja silloin se voi olla ilmaista... :=)

MathiasS sanoi:
Ehkä voi olla vaikeaa löytää laajaa valikoimaa tiiliä Silvanista ja Bauhausista. Mutta esim. Beijer bygg tai K-rauta, niillä on tai voivat varmasti hankkia sen, mitä haluat.
Beijer olin unohtanut ja tietysti K-rauta, jota en oikeastaan ollut ajatellut. Kiitos siitä! ;D

MathiasS sanoi:
Vanhoista tiilistä saa hyvää maksua - muistaakseni sain noin 7 kruunua kappaleelta. Jossain 5 ja 10 kruunun välissä voi varmaankin odottaa hintojen olevan. Jos onni suosii, löytää jonkun, joka vain haluaa päästä eroon tiilistä ja silloin se voi olla ilmaiseksi... :=)
Ilmainen kuulostaa hyvältä ;) Erityisesti nyt kun on jääty työttömäksi.. HUOH! :-/

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.