Onko kenelläkään vinkkejä jostain hyvästä (verkko)kaupasta, joka tarjoaa kunnollisen ruuvisortimentin?

Yleensä ostan ruuveja Bauhausista, mutta tuntuu hieman typerältä lähteä kahden tunnin ajomatkalle (meno-paluu) ostamaan ruuvilaatikkoa. Lisäksi heidän valikoimansa ei tunnu olevan niin hyvä kuin se voisi olla, usein puuttuu sekä lyhyitä ruuveja että pitkiä ohuita ruuveja.

Asutko Tukholmassa, niin siellä on Sifvert Skruv. http://www.sifvert-skruv.se/sv/
Todella hyvä tehdä asioita heidän kanssaan. Heillä ei tosin ole verkkokauppaa, mutta on irl-kauppa Lindhagensplanilla.

• Tykkään
Hasols_1789
  • Laddar…
http://www.verktygsladan.nu/index.php/cPath/38_160

Hyvä hinta Essboxille, joka on kätevä laukku ruuvien säilyttämiseen ja kuljettamiseen. Hyvät ruuvit, jotka tuskin tarvitsevat esiporausta ja ovat korkealaatuisia. Juuri nyt lisäksi ilmaiset toimituskulut.

• Tykkään
Stefan N
  • Laddar…
Käyn yleensä Clas Ohlsonilla, jos tarvitsen erikoisia ruuveja.
Heillä on melko laaja valikoima.

Biltema on minun ruuvien toimittaja, heillä on hyvä valikoima ja hyvät hinnat.
Yleensä ostan eri kokoja joka kerta, kun käyn siellä, joten valikoimasta alkaa tulla täydellinen :thumbup:

//Jante

HandySmurf sanoi:
Asutko Tukholmassa, niin siellä on Sifvert Skruv. [linkki]
Todella hyvä asioida heidän kanssaan. Heillä ei tosin ole verkkokauppaa, mutta myymälä löytyy Lindhagensplanilta.
Minulla ei ole lainkaan hyviä kokemuksia Sifvertistä. Kalliita, töykeitä ja myyvät vain kokonaisia pakkauksia harvinaisempia ruuveja. Ostan tarvitsemani ruuvit mekaanisiin projekteihin saksalaisesta verkkokaupasta, jolla on "kaikkea" ja järkevät vähimmäismäärät.

ZipLock mikä on sen saksalaisen firman nimi?

Swedol ja Hornbach myyvät ruuveja irtotavarana, joten voi ostaa yhden jokaista lajia halutessaan.

Synkkä totuus on, että ruuvi ( tarkoitan nyt koneruuvi ) hieman erikoisemmissa mitoissa, niitä ei voi ostaa Ruotsissa !!!!! Ei ainakaan kaupasta, ja tuskin verkostakaan.
Mene saksan e-bayhin, siellä on edelleen hyvin varusteltuja myyjiä.
Itse olen ostanut jotain niin erikoista ja outoa kuin hienokierteisiä M12 muttereita tämän yrityksen kautta:

http://myworld.ebay.com/derschraubenspezialist/&_trksid=p3984.m1439.l2754

Laajan valikoiman lisäksi, hinnat olivat hyvät ja toimitus nopea. Kommunikaatio englanniksi toimi hyvin.

Biltema!

M
HUOM!! Tämä on viesti, jonka on kirjoittanut yritys "Företagsmarknadsföring"
He myyvät palvelua, joka mainostaa foorumeilla!

/moderaattori

www.skruvexperten.se ei ole koskaan pettänyt. Todella hyvä ruotsalainen ruuvi kohtuuhintaan. On kaikentyyppisiä ruuveja, värejä, mittoja jne. Suositellaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Silloin ei pitäisi koskaan ostaa Skruvexperteniltä.

Eikö ihmiset koskaan opi...

Kuten sanottu, Firma skruvexperten on siis ilmeisesti maksanut spammatakseen byggahus!

Jos tyytyväisiä asiakkaita puuttuu, on keksittävä muutama...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Marlen Eskilsson ja 1 muu
  • Laddar…
Katsoin sivua nyt.
Tosi kalliita!!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.