Tarvitsen uuden kuusiokantaruuvi varjojalustaan - mutta en ole varma mistä sen voi ostaa. Biltemassa on paljon kuusiokantaruuveja, mutta ne on merkitty M4 - M12. Olen myös katsonut Bauhausin verkkosivuilta. En ole kovin perehtynyt tähän alueeseen, mutta kuusiokantaruuviini on merkitty vain GU 4,8. Etsimäni tulisi kestää suurta kuormitusta ja olla ulkokäyttöön. Mitä minun pitäisi ostaa? Kiitos avusta.
Kiitos - eli onko se siis M12 minun pitäisi hankkia? Sifvert Skruv sijaitsee valitettavasti toisella puolella kaupunkia (asun esikaupunkialueella Tukholman pohjoispuolella)
Kyllä, osta 19533 tai 19534 Biltemasta (M12 75 mm pitkä tai M12 100 mm pitkä, riippuen tarpeestasi) jos se on lähellä.
4.8 on huonoin pultin/ruuvin laatu. Sen myötöraja on 320 MPa ja murtolujuus 800 MPa.
Yleensä käytetään 8.8 pulttia/ruuvia, jonka myötöraja on 640 MPa ja murtolujuus 800 MPa.
4 alussa tarkoittaa 40 prosenttia. Ja 8 lopussa tarkoittaa 800 MPa.
8.8 pultilla on siten 80 % 800 MPa:sta myötörajaksi (eli 640 MPa).
Kiitos avusta! Tuo minulla oleva vaikuttaa todella huonolta - ei edes ruostumaton, vaikka aurinkovarjo on tietysti ulkokäyttöön. Mutta 19534 biltemassa on ruostumaton, näen - mutta onko se 8,8 pultti? Nykyisen pituus on kokonaisuudessaan 82 mm.
Kiitos avusta! Tämä mitä minulla on, vaikuttaa erittäin huonolta - ei edes ruostumaton, vaikka varjo on tietenkin ulkokäyttöön. Mutta 19534 biltemassa on ruostumaton, näen - mutta onko se 8,8 pultti? Minun olemassa olevan pituus on kokonaisuudessaan 82 mm.
Luulen, että sinun ei tarvitse miettiä tämän ruuvin lujuutta ... Se, mitä sinulla on, ei osoita merkkejä kulumisesta (tavalla, joka voitaisiin korjata vahvemmalla ruuvilla), paitsi kierteissä ...
Kierteet ovat hajalla - luultavasti sen jälkeen, kun tuuli on tarttunut aurinkovarjoon ja heiluttanut sitä vähän edestakaisin pitkän aikaa. Ehkä ei auta 8,8 pultti? Siinä tapauksessa joudun vaihtamaan pultin joka vuosi.
Kierteet ovat rikki - todennäköisesti sen jälkeen, kun tuuli on tarttunut varjoon ja heilauttanut sitä hieman edestakaisin pitkän ajan kuluessa. Ehkä 8,8 pultista ei ole apua? Siinä tapauksessa joudun vaihtamaan pultin joka vuosi.
Vaihtoehtona on ruuvi, jonka sileä osa on pidempi, jotta voimat eivät kohdistu kierteisiin ...
Byggmax sijaitsee aika lähellä minua, tajusin. Heillä on ulkokäyttöön tarkoitettuja pultteja hintaan 100 kr/kg. Mitä mieltä olette laadusta? Biltema veloittaa 100 kr yhdestä pultista. Suuri hintaero...
Byggmax sijaitsee melko lähellä minua, tuli mieleeni. Siellä on ulkokäyttöön sopivia pultteja hintaan 100 kr/kg. Mitä luulette niiden laadusta? Biltema veloittaa 100 kr yhdestä pultista. Suuri hintaero...
[linkki]
No jaa, se kuulostaa vähän liioittelulta... Mutta jos Byggmax on lähimpänä, osta sieltä... En usko, että siellä on ruostumattomia ruuveja irtotavarana kuitenkaan... Jos siinä on kierteet, se on myös ruuvi, joten olemme sanoneet sen... Pultti on mitä ruuvi on ennen kuin se saa kierteet.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.