Kummastelen, mistä voi löytää 60 innerdörr?
se ei olekaan aivan standard.

Pitäisi olla 6x21 valkoinen sileä tai jossa kolme peiliä.
vinkkejä kotisivusta, jälleenmyyjästä?

Kiitollinen vastauksesta

Berliner
Kysy paikallista erikoispuuseppääsi.:)

Berliner

Tai kunnan kierrätyskeskuksessa. Joudut kuitenkin todennäköisesti rakentamaan kehyksen itse.

• Tykkään
davidbackman
  • Laddar…
Myös etsimässä 60 ovea. Eikö todella ole mitään paikkaa, josta näitä voisi ostaa valmiina?

On varmasti mahdollista tilata useimmilta ovien valmistajilta...

Erikoismitat... Erikoistilaukset maksavat kyllä!

Jos kyseessä on vanha talo, niin ehkä voit löytää yhden www.byggigen.se-sivustolta. Siellä on vanhoja tavaroita puretuista taloista! Olen itse etsinyt ovea sieltä löytääkseni yhden, joka sopii vanhaan talooni!

Berliner
Hei, kysy Bröderna Nilsonilta Osbystä.
Heillä on erittäin hyvät hinnat.
Ostin kaksi erityisesti mukautettua ulko-ovea alle 6500SEK.

Berliner

• Tykkään
Björn19
  • Laddar…
jojjekaa sanoi:
Mietin, mistä voisi löytää 60 sisäoven?
se ei ole aivan standardi.

Tarvitsen 6x21 valkoisen sileän tai kolmella paneelilla.
vinkkejä verkkosivuista, jälleenmyyjistä?

Kiitos vastauksista
Muuten, jos sinulla on jonkin verran taitoa etkä löydä etsimääsi, voit ottaa tavallisen 70/210 sisäoven ja halkaista sen, laittaa sisään kehyksen, jonka halkasit pois, ja peilata itse. Se vie kyllä noin tunnin, mutta on melko helppoa.

Lopulta päädyttiin maalaamaan vanha tikdörr vitivalkoiseksi,

Löysin yrityksen, joka tuo maahan rakennusmateriaaleja, ja he voisivat toimittaa minulle 6x20 oven. Ongelma on vain siinä, etteivät he ottaneet enää yhteyttä, joten en saanut heistä oikein vakavasti otettavaa vaikutelmaa.

Onko kenelläkään tietoa muista, jotka tuovat materiaalia, joihin voisi ottaa yhteyttä?

Tiedän erään, jolla on paljon ovia. Jos olette kiinnostuneita, lähettäkää PM:ssä mitat jne., niin tarkistan, löytyykö juuri teidän toivomuksenne. Kuljetuskustannukset Skånesta joudutte itse maksamaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.