1 398 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Mistä löydän tietoa eri kiinnitysmenetelmien maksimikuormituksesta?
Aion ripustaa ilmanpuhdistimen autotallin kattoon (valettu levy metalliprofiililla) ja haluaisin oppia, millaisia kiinnitysmenetelmiä on saatavilla ja mitä ne kestävät.
Oletan, että tavalliset ruuvilenkit tulpat kelpaavat tähän, mutta haluaisin tietää enemmän, koska ei ole intuitiivista minulle, mitä vaaditaan, kun kuorma on reiän suunnassa.
Mielellään lyhyesti ja niin kirjoitettuna, että kuka tahansa typerys, lue minä, ymmärtäisi sen.
Oletan, että tavalliset ruuvilenkit tulpat kelpaavat tähän, mutta haluaisin tietää enemmän, koska ei ole intuitiivista minulle, mitä vaaditaan, kun kuorma on reiän suunnassa.
Mielellään lyhyesti ja niin kirjoitettuna, että kuka tahansa typerys, lue minä, ymmärtäisi sen.
Hei,
taulukoita on niin paljon, että on vaikeaa antaa sinulle "yleistä".
Ymmärrän, että aiot kiinnittää jotain betonilattiaan?
kuinka monta kiinnityspistettä sinulla on?
esimerkiksi oikein pituisella 8 mm halkaisijaltaan olevalla proppu voi antaa vetokuorman 250 kg... siis ruuvissa.
Tämä edellyttää, että materiaali ja kiinnitys ovat täydellisiä.
kun käsittääkseni aiot kiinnittää suhteellisen raskaan laitteen, ajattelen, että käytetään 10 mm, mutta on vaikea neuvoa ilman tarkkoja edellytyksiä.
mutta betoniin on mukava kiinnittää asioita
varauksella, että olen ymmärtänyt kysymyksen väärin...
taulukoita on niin paljon, että on vaikeaa antaa sinulle "yleistä".
Ymmärrän, että aiot kiinnittää jotain betonilattiaan?
kuinka monta kiinnityspistettä sinulla on?
esimerkiksi oikein pituisella 8 mm halkaisijaltaan olevalla proppu voi antaa vetokuorman 250 kg... siis ruuvissa.
Tämä edellyttää, että materiaali ja kiinnitys ovat täydellisiä.
kun käsittääkseni aiot kiinnittää suhteellisen raskaan laitteen, ajattelen, että käytetään 10 mm, mutta on vaikea neuvoa ilman tarkkoja edellytyksiä.
mutta betoniin on mukava kiinnittää asioita
varauksella, että olen ymmärtänyt kysymyksen väärin...
Kiitos1977bjorn sanoi:
Kuten luen tuon dokumentin, se koskee kiinnitystä seinään. Oletan, että on eroa seinän ja katon välillä.
En ole kovin huolissani juuri tästä kiinnityksestä, neljä pistettä ja alle 50 kg, mutta haluan vähän mustaa valkoisella siitä, etten tarvitse olla huolissani, ja myös tulevaa käyttöä varten.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Kombiskåp kyl/frys bredvid varandra? Vart hittar man den informationen?
Vitvaror -
Var hittar man bra med information om bygg, t ex vattendragning?
Vatten & Avlopp -
Var hittar jag information ang. byggnadsstandarder för våtutrymmen (badrum)
Badrum -
Var hittar jag information ang. byggnadsstandarder för våtutrymmen (badrum)
Hemma hos