Olen kokoamassa kirjahyllyä, mutta ruuveja ja muttereita puuttuu…tietääkö kukaan mistä löydän lisää niitä, joita on ensimmäisessä kuvassa?

• Metallinen ruuvi ja mutteri puisella pinnalla.
  • Kirjahyllyn rakentamisvaihe, seinät kiinnitetty ruuveilla ja muttereilla, tarvikkeita puuttuu.
  • Komenttohenkinen kirjahyllyn runko ilman ruuveja ja muttereita.
  • Bokhyllyn sisäosa, jossa näkyy puupintaa ja avoimia hyllyjä. Oikealla puolella ruuvi ja mutteri, joita tarvitaan kokoamiseen.
Hornbach, Bauhaus ja muut yleensä tarjoavat karkkiosaston, jossa on erikoisruuveja ja kiinnikkeitä.

• Tykkään
Huddingebo
  • Laddar…
Etsi yhdysruuvi tai yhdyskiinnike

Toinen, se messinkinen, voidaan melko helposti valmistaa itse palasta messinkilevyä. Ensimmäiseen tarvitaan metallisorvi.

Muuten kyse on siitä, että googlaa kirjahyllyn tuotemerkin ja mallin avulla.

En usko, että löydät näitä Hornbachista, vaikka niillä on paljon kummallisia kiinnikkeitä.

E Eld sanoi:
Toinen, messinkinen, on melko helppo valmistaa itse messingistä. Ensimmäistä varten tarvitsee metallisorvin.

Muuten kyse on varmaankin googlailusta kirjahyllyn tuotemerkin ja mallin avulla.

En usko, että löydät näitä Hornbachista, vaikka heillä on paljon outoja kiinnikkeitä.
Totta, olen tarkistanut useimmat rakennustarvikeliikkeet ja rautakaupat. Onko täällä joku, joka voi valmistaa muutaman kappaleen..? Minulla ei ole työkaluja korjata..

T Tjrex sanoi:
[linkki]
Ehkä täältä?
Kiitos mutta heilläkään ei ollut...

On tuhansia tällaisia kiinnityselementtejä huonekaluja varten, jotka on valmistettu ainoastaan huonekalujen valmistajalle eivätkä ole peräisin mistään standardivalikoimasta... Näkyvän pitkän ruuvin kierre näyttää tuumamitoitukselta, joten huonekalu ei ehkä ole edes "ruotsalainen"...
Luulen, että paras mahdollisuus on IKEA ja heidän varaosa valikoimansa. Ehkä sieltä löytyy jotain mitä voi käyttää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.