B
Tunnen itseni idiootiksi, mutta en löydä mistä voi ostaa kuumagalvanoituja 40mm nauloja, kuten nämä?

Varmagalvanoitu, 40 mm pitkä naula puupinnalla, käytettäväksi 22 mm leveissä laudoissa ilman läpityöntymistä.

Olen käynyt Byggmaxissa, Jem&Fixissä, XLByggissä, eikä kenelläkään tunnu olevan näitä?!

(Aion naulata yhteen 2 kpl 22mm lautoja, joten tarvitsen 40mm, jotta naula ei pistäisi läpi. 50mm on paljon, mutta ei ole hyvä...)

Viimeksi muokattu:
MultiMan
muutaman vuoden ajan on valmistettu vain 50mm ja pidempiä vfz nauloja

Ankkurinaula saattaa ehkä toimia

B
MultiMan MultiMan sanoi:
Se näyttää olevan naula naulapyssyyn. Oletko katsonut sellaisia?

Minulla on sekä nauloja että tavallisia kuumasinkittyjä nauloja 40 mm laatikossa (Gunnebo), mutta ne ostin yli 15 vuotta sitten. Niitä pitäisi kuitenkin vielä olla saatavilla.

Edit: Luultavasti nämä ostin: [linkki]
Hmm joo tuo voisi ehkä toimia. Ärsyttävää vain kun tarvitsee 50 kpl 😅

• Tykkään
Dilato
  • Laddar…
Osta 50 ja leikkaa yksi senttimetri 👍

B
nimhed nimhed sanoi:
Ankkuri naula voi ehkä toimia
Joo ehkä? Tämä on kahden tuulenlautojen yhdistämiseksi toisiinsa. Haluan, että se on kohtuullisen helposti jaettava.

MultiMan
Sähkögalvanoitu ei kestä kovin hyvin ulkona.

• Tykkään
tergo
  • Laddar…
C
B blork sanoi:
Aion naulata yhteen 2 kpl 22 mm lautoja, joten tarvitsen 40 mm, jotta naula ei työntyisi ulos.
Käyttäisin trall-/paneeliruuveja, helposti saatavilla. Ehkä jopa jotain, mitä jo on kotona.
Suosikkini ovat ne kaksoiskierteiset piilotetut, jotka ovat kuin pieniä rakennusruuveja, mutta luulen, että Byggmaxilla on vain 60 mm.

• Tykkään
tergo
  • Laddar…
B blork sanoi:
Tuntuu, että olen idiootti, mutta en löydä mistä voi ostaa kuumasinkittyjä 40 mm nauloja tällaisten kaltaisia?

[kuva]

Olen käynyt Byggmaxissa, Jem&Fixissä, XLByggissä eikä kukaan näytä omaavan niitä?!

(Aion naulata yhteen 2 kpl 22 mm lautoja, joten tarvitsen 40 mm, jotta naula ei pilkistä ulos. 50 mm löytyy kyllä paljon, mutta se ei toimi hyvin..)
Byggmaxissa näyttää olevan ainakin verkkosivulla?
https://www.byggmax.se/tradspik-rafflad-varmforzinkad-fast-p68738777#1250=129257

• Tykkään
Fredrik.aa
  • Laddar…
MultiMan MultiMan sanoi:
Sähkögalvanoitu ei kestä ulkona kovin hyvin.
Eh, tulee kestämään kauemmin kuin tuulilaudat ainakin. Ennen oli vain puhdasta rautanaulaa ja se kestää vieläkin.

• Tykkään
Jakobk
  • Laddar…
D
Leikkaa kynnet 40 mm pituisiksi.

• Tykkään
Jakobk
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.