Vanhoja mädäntyneitä arsenik pitkiä siis. Meidän kaatopaikka ei ota niitä vastaan.
 
Mikä kaatopaikka se on? He ottavat yleensä vastaan muuta ympäristölle vaarallista jätettä, kuten maalia, jääkaappeja jne. Soita muuten kunnan ympäristötoimistoon. Heidän pitäisi tietää.
 
Hei.
Eskilstunan jäteasemalla yksityishenkilöt voivat jättää ratapölkkyjä maksutta, jos olet yrittäjä, saatat joutua maksamaan noin 5000 kr/tonni.
Terveisin Gustav
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.