Olen purkamassa muutamia kaakeleita, koska aion asentaa uuden kaapin rungon, johon tulee integroitava uuni ja liesitaso.

Kuten jo aiemmin epäilin, niiden poistaminen ilman, että osa seinästä tulee revittyä, olisi vaikeaa. Ja se, mitä on revitty, haluan tasoittaa pakkelilla.

Minkälaista pakkelia minun tulisi ostaa tälle alueelle?

Keittiön seinä, josta on irrotettu osia kaakeleista, paljastaen vaurioitunutta seinää, joka kaipaa paikkausta ja tasoitusta.

Mikä on tasoituksen tarkoitus? Aiotko maalata seinän tai laittaa muuta kaakelia?

Haluaisin tietää päässäni, että siellä takana on suora seinä. En sitten tiedä, minä tietämätön, pitääkö siellä takana suojata jotenkin :)

Muokkaa: Ei, siihen ei ole tarkoitus laittaa mitään kaakelia uudestaan. Siihen tulee vain kaappi, jossa on sisäänrakennettu uuni edessä.

En ollut välittänyt tasoittamisesta. Koputa varovasti irti alin rivi laattoja vain. Olin itse vähän.. hmm miten sen sanoisi.. liian pedantti, kun aloitin taloni remontoinnin. Mutta huomasin pian, kuinka kauan kaikki vei, joten nyt en panosta niin paljon niihin asioihin, joita ei näy. Paitsi tärkeät asiat, kuten sähkö ja LVI tietysti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.