Hei, aion tiivistää ikkunat uudella listalla ja haluaisin kuulla, mitä liimaa/tiivistettä voin käyttää kiinnittääkseni listat?

Olen kiitollinen vastauksesta, jossa on tarkka merkki/tyyppi, koska en ole kovin perillä rakennusalalla.
 
Mikä lista sinun pitäisi kiinnittää?
Silikoni on luultavasti se, mikä sinun pitäisi olla.
 
Oi, se oli O-list Clas Ohlsonilta ostettu.
 
Se on varmaan jo varustettu liimalla, joten et tarvitse mitään kiinnittääksesi sen.
 
Mutta ne klisterit ovat yleensä noin tai miten?
 
Voit kiinnittää sen myös niiteillä, se pitää paremmin kuin liima.
 
Ei ole helppoa painaa itse listaa silloin ja se menettää tehonsa?
 
Se riippuu siitä, miltä lista näyttää. Jos se on o-muotoinen lista, se tulee kyllä hieman litteäksi, mutta todennäköisesti täyttää silti raon.

Muussa tapauksessa voit käyttää jotain vahvaa rakentamisliimaa, kuten PL400 / PU400. Ole varovainen, ettet käytä liikaa, sillä silloin voi olla vaikea avata ikkunaa.

Joka tapauksessa, kuten aiemmin mainittiin, lista on yleensä teipattu, ja se pysyy yleensä hyvin.
 
  • Tykkään
Nygge72
  • Laddar…
Nygge72 sanoi:
Eikö ole helppo työntää itse listan, ja se menettää vaikutuksensa?
Jos se ei laajene uudelleen sen jälkeen, kun olet painanut sitä, sinun tulee heittää se pois/valittaa siitä ja hankkia uusi.
 
S
Roev08 sanoi:
Se riippuu siitä, miltä lista näyttää. Jos se on U-muotoinen lista, siitä tulee kyllä hieman litteä, mutta se täyttää todennäköisesti raon kuitenkin.

Muussa tapauksessa voit käyttää vahvaa rakennusliimaa, kuten PL400 / PU400. Ole varovainen, ettet käytä liikaa, muuten voi olla vaikea avata ikkuna.

Kuitenkin, kuten aiemmin mainittiin, lista on yleensä teipattu ja se pysyy hyvin.
u-list liimataan silikonilla
 
  • Tykkään
Joak
  • Laddar…
Useimmat Clas Ohlsonin tiivistenauhoista ovat P-listoja. Ne kiinnitetään kielekkeeseen klipseillä tai liimataan. Älä käytä mitään "vahvaliimaa", sillä se aiheuttaa vain turhaa vaivaa, kun lista pitää vaihtaa seuraavalla kerralla. Ja muista asettaa lista oikein.
 
  • Tykkään
1
  • Laddar…
Käytän yleensä rakentamissa liimaa, maxi bond. Se pysyy sopivan kovana.
 
S
Matstj sanoi:
Käytän yleensä rakenneliimaa, maxi bond. Se kiinnittyy sopivan lujasti.
kyllä. miten käy, kun sinun täytyy vaihtaa listat sitten?
 
SBH sanoi:
ja. hur går det när du skall göra om listerna då?
Se menee hyvin. Laitan ohuen kerroksen listaan, jolloin se on helppo poistaa. Joskus se jää kiinni, jolloin käytän höylää ja poistan jäänteet. En ole kokeillut silikonia. Ehkä se toimii yhtä hyvin.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.