2 946 lukukertaa ·
14 vastausta
3k lukukertaa
14 vastausta
Minkälainen liima/sauma
Hei, aion tiivistää ikkunat uudella listalla ja haluaisin kuulla, mitä liimaa/tiivistettä voin käyttää kiinnittääkseni listat?
Olen kiitollinen vastauksesta, jossa on tarkka merkki/tyyppi, koska en ole kovin perillä rakennusalalla.
Olen kiitollinen vastauksesta, jossa on tarkka merkki/tyyppi, koska en ole kovin perillä rakennusalalla.
Se riippuu siitä, miltä lista näyttää. Jos se on o-muotoinen lista, se tulee kyllä hieman litteäksi, mutta todennäköisesti täyttää silti raon.
Muussa tapauksessa voit käyttää jotain vahvaa rakentamisliimaa, kuten PL400 / PU400. Ole varovainen, ettet käytä liikaa, sillä silloin voi olla vaikea avata ikkunaa.
Joka tapauksessa, kuten aiemmin mainittiin, lista on yleensä teipattu, ja se pysyy yleensä hyvin.
Muussa tapauksessa voit käyttää jotain vahvaa rakentamisliimaa, kuten PL400 / PU400. Ole varovainen, ettet käytä liikaa, sillä silloin voi olla vaikea avata ikkunaa.
Joka tapauksessa, kuten aiemmin mainittiin, lista on yleensä teipattu, ja se pysyy yleensä hyvin.
o listaa ei ammuta. minne aiot laittaa hakasen??Roev08 sanoi:
https://www.leifarvidsson.se/o-list-7-mm-silikon-vit-100m-rulle
u-list liimataan silikonillaRoev08 sanoi:Se riippuu siitä, miltä lista näyttää. Jos se on U-muotoinen lista, siitä tulee kyllä hieman litteä, mutta se täyttää todennäköisesti raon kuitenkin.
Muussa tapauksessa voit käyttää vahvaa rakennusliimaa, kuten PL400 / PU400. Ole varovainen, ettet käytä liikaa, muuten voi olla vaikea avata ikkuna.
Kuitenkin, kuten aiemmin mainittiin, lista on yleensä teipattu ja se pysyy hyvin.
Useimmat Clas Ohlsonin tiivistenauhoista ovat P-listoja. Ne kiinnitetään kielekkeeseen klipseillä tai liimataan. Älä käytä mitään "vahvaliimaa", sillä se aiheuttaa vain turhaa vaivaa, kun lista pitää vaihtaa seuraavalla kerralla. Ja muista asettaa lista oikein.
Klikkaa tästä vastataksesi